Om Katarina Lalander Hamnes
Katarina Lalander Hamnes har begeistret sine kursdeltakere i Norge og utland siden 1988, og driver til daglig firma Kundebegeistring By Katarina. Katarina er to ganger nominert som Beste Foredragsholder av Confex. Hun har bred erfaring fra en rekke forskjellige bransjer som f eks reiseliv, cruise, restaurant, handel, sykehus, treningssenter, kundesenter, kjøpesenter, support og kommuner. Katarinas foredrag er morsomme, motiverende, konkrete, praktiske og fulle av A-HA-opplevelser, råd og tips! Øs av Katarinas lange erfaring som foredragsholder, forfatter og kursutvikler. Her vil dere få et innhold som gir deltakerne lyst og verktøy til å gjennomføre konkrete forandringer etter kurset!
Oslo
Ja
30% rabatt
Foredrag
KundeBegeistring!
Hva skjer i møter mellom mennesker? Populære temaer er: servicekommunikasjon, motivasjon, klagebehandling, samarbeide, suksessfaktorer og sannhetens øyeblikk. Mye humor, og mange konkrete tips og råd. Passer for de som møter mennesker på jobb, uansett om kunden er en pasient, en pårørende, en gjest, en butikkunde eller en klient. Innholdet tilpasses oppdragsgivers ønsker og behov.
KundeBegeistringsLedelse
Hvordan kan du jobbe med service, motivasjon, salg og begeistring i egen bedrift/avdeling? Hvordan inspirerer du ekstrahjelpen eller "burugla"? Deltakerne går hjem med 35 konkrete aktiviteter og tilhørende dokumentasjon for å jobbe med Kundebegeistring. Innholdet tilpasses bransjen, men kurset er gjennomført for ledere innen reiseliv, industri, transport, helse og omsorg, og butikk, med stort utbytte for deltakerne. Konkret, praktisk, gjennomførbart, og motiverende!
KundeBegeistring innen helse og omsorg
Dette foredrag er utviklet spesielt for ansatte innen Helse og Omsorg. Populært blant sykehjem, sykehus, omsorgsboliger og hjemmetjenesten. Tema er møte mellom mennesker, kommunikasjon og opplevelser som skaper glede! Kurset bygger delvis på prosjektet "Hvordan vil du ha egget ditt stekt?" for Alna Bo- og miljøarbeidertjeneste. I tillegg er Katarinas bakgrunn som pårørende til to utviklingshemmede tvillingsøstrer av vesentlig betydning for innholdet.
KundebegeistringsBoost!
En times foredrag som passer perfekt til julebord, kick off eller sommeravslutning. Med konkrete 10 trinn får hver deltaker sjansen til å bli en bedre og mer profesjonell KundeBegeistrer! Foredraget passer alle og kan tilpasses bransjen og bedriften. Bedriften mottar i tillegg materiale som hjelper til med oppfølgingen ukene etter samlingen.
Talerlisten mener
Katarina er en dreven foredragsholder som holder på publikums oppmerksomhet fra første minutt. Hennes kombinasjon av gode og selvopplevde historier, konkrete råd og humor gjør at budskapet hennes går inn, og tilhørerne blir engasjert. Det er god stemning og mye latter i salen, noe som forsterker opplevelsen av foredraget. Katarina er erfaren, profesjonell og behagelig å høre på og vil være et godt valg til alle som ønsker å inspirere selgere, servicemedarbeidere og andre som jobber med kundekontakt.
Katarina Lalander Hamnes har 15 vurderinger
4SERVICE
Nordlandssykehuset Lofoten kreftpoliklinikken
Jungheinrich Norge A/S
Katarina er flink til å formidle poengene sine på morsom, underholdende og fengende vis. 2 timer med sprudlende foredrag som ga mange aha-opplevelser samt mye nyttig oppfriskning av kunnskap om kundebegeistring.
Helseetaten i Oslo kommune
Clarion Hotel Ernst
Clearwater Consulting as
Ole Bull Scene
Aleris omsorg
Color Line AS
T.S.A Consultning.
Scandic Meyergården - Mo i Rana
Storm Elektro
Amfi Bygg Svolvær AS
Hafjell Resort
RSA Bil
Legg igjen en vurdering