Katarina Lalander Hamnes

KundeBegeistringsekspert

Fra kr 30.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes holder foredrag om kundeservice. Hun har begeistret sine kursdeltakere i Norge og utland siden 1988, og driver firmaet Kundebegeistring By Katarina. Katarina er to ganger nominert som Beste Foredragsholder av Confex. Hun har bred erfaring fra en rekke forskjellige bransjer som reiseliv, cruise, restaurant, handel, sykehus, treningssenter, kundesenter, kjøpesenter, support og kommuner. Katarinas foredrag og kurs er morsomme, motiverende, konkrete, praktiske og fulle av aha-opplevelser, råd og tips! Katarinas lange erfaring som foredragsholder, forfatter og kursutvikler gjør henne til et godt valg om dere ønsker en erfaren, kunnskapsrik og morsom foredragsholder. Her vil dere få et innhold som gir deltakerne lyst og verktøy til å gjennomføre konkrete forandringer.

Kursholder
Humor

Foredrag med Katarina Lalander Hamnes

KundeBegeistring!

Hva skjer i møter mellom mennesker? Populære temaer er: servicekommunikasjon, motivasjon, klagebehandling, samarbeide, suksessfaktorer og sannhetens øyeblikk. Mye humor, og mange konkrete tips og råd. Passer for de som møter mennesker på jobb, uansett om kunden er en pasient, en pårørende, en gjest, en butikkunde eller en klient. Innholdet tilpasses oppdragsgivers ønsker og behov.

KundeBegeistringsLedelse

Hvordan kan du jobbe med service, motivasjon, salg og begeistring i egen bedrift/avdeling? Hvordan inspirerer du ekstrahjelpen eller "burugla"? Deltakerne går hjem med 35 konkrete aktiviteter og tilhørende dokumentasjon for å jobbe med Kundebegeistring. Innholdet tilpasses bransjen, men kurset er gjennomført for ledere innen reiseliv, industri, transport, helse og omsorg, og butikk, med stort utbytte for deltakerne. Konkret, praktisk, gjennomførbart, og motiverende!

KundeBegeistring innen helse og omsorg

Dette foredrag er utviklet spesielt for ansatte innen Helse og Omsorg. Populært blant sykehjem, sykehus, omsorgsboliger og hjemmetjenesten. Tema er møte mellom mennesker, kommunikasjon og opplevelser som skaper glede! Kurset bygger delvis på prosjektet "Hvordan vil du ha egget ditt stekt?" for Alna Bo- og miljøarbeidertjeneste. I tillegg er Katarinas bakgrunn som pårørende til to utviklingshemmede tvillingsøstrer av vesentlig betydning for innholdet.

KundebegeistringsBoost!

En times foredrag som passer perfekt til julebord, kick off eller sommeravslutning. Med konkrete 10 trinn får hver deltaker sjansen til å bli en bedre og mer profesjonell KundeBegeistrer! Foredraget passer alle og kan tilpasses bransjen og bedriften. Bedriften mottar i tillegg materiale som hjelper til med oppfølgingen ukene etter samlingen.

Kurs med Katarina Lalander Hamnes

Kundebegeistring

Møte mellom kunder og ansatte. Innholdet settes opp i samarbeide med oppdragsgiver. Populære temaer er kundekommunikasjon, klagehåndtering, fleksibilitetstrening, motivasjon, holdninger og adferd og mersalg.

Kundebegeistringsledelse

Kurs for ledere og mellomledere innen servicebransjen. Kurset gir deltakerne 30 konkrete verktøy for videreutvikling av egen bedrift/avdeling. I løpet av kurset testes også noen av verktøyene. Kurset avsluttes med utvikling av individuelle handlingsplaner.

Talerlisten mener

Katarina er en dreven foredragsholder som holder på publikums oppmerksomhet fra første minutt. Hennes kombinasjon av gode og selvopplevde historier, konkrete råd og humor gjør at budskapet hennes går inn, og tilhørerne blir engasjert. Det er god stemning og mye latter i salen, noe som forsterker opplevelsen av foredraget. Katarina er erfaren, profesjonell og behagelig å høre på og vil være et godt valg til alle som ønsker å inspirere selgere, servicemedarbeidere og andre som jobber med kundekontakt.

Katarina Lalander Hamnes har 23 vurderinger

Bjørn Vestly

27. september 2022

RS Management

6

Katarina leverer alltid! Hatt gleden av å bruke hennes kompetanse i kurs og workshop for bevisstgjøring og innsikt rundt det å bygge inn service som kultur i bedriften. Hennes engasjerende stil med god bruk av humor og mange gode relevante matnyttige eksempler gav oss mange a-ha opplevelser som var til stor nytte i prosessen. Katarina satte seg godt inn i caset vårt på forhånd, og vi ble utfordret av Katarina rundt våre mål/verdi/visjon og hun fulgte opp etter kurset med artige reminders og skriftlige råd. Alt i alt en meget god investering i alle ansatte og bedriften. Jeg gir henne mine beste anbefalinger!

Petter Gulbrandsen

23. september 2022

Coca-Cola Europacific Partner Norway

6

Katarina er en fantastisk kvinne, og med en unik evne til å nå frem med budskapet sitt. Og hun treffer absolutt alle, og på alle nivåer i organisasjonen. Det er fordi temaet er relevant for alle. Videre er hun en dyktig storyteller, hun bruker egne historier og erfaringer for å komme med gode eksempler. Og det er historiene vi husker i etterkant, og ikke enkelt-ordene. Det hele krydres med bruk av humor og med glimt i øyet. Jeg kan anbefale Katarina på det sterkeste, og jeg garanterer dere en opplevelse som dere sent vil glemme!

Ole Kristian Klevstrand

22. september 2022

Kirkepartner AS

6

Jeg har hatt gleden av å høre Katarina flere ganger, alltid like engasjerende med humor og gode (og gjenkjennbare) poenger. Nå sist leide vi hun inn til oss for å holde et internt kurs for vår servicedesk og driftsavdeling, og det ga «vind i seilene» for våre ansatte. Vi hadde også god nytte av henne for å få et vurdering av vår service fra kundens ståsted, med medlytt av samtaler og individuell coaching av våre ansatte. Anbefales sterkt!

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2022 © Talerlisten AS