Katarina Lalander Hamnes

KundeBegeistrer

NOK 25.000,- per foredragCa. pris for 45 min. i foredragsholders hjem-region. Mva. kommer i tillegg.

Send forespørsel

Om Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes har begeistret sine kursdeltakere i Norge og utland siden 1988, og driver til daglig firma Kundebegeistring By Katarina. Katarina er to ganger nominert som Beste Foredragsholder av Confex. Hun har bred erfaring fra en rekke forskjellige bransjer som f eks reiseliv, cruise, restaurant, handel, sykehus, treningssenter, kundesenter, kjøpesenter, support og kommuner. Katarinas foredrag er morsomme, motiverende, konkrete, praktiske og fulle av A-HA-opplevelser, råd og tips! Øs av Katarinas lange erfaring som foredragsholder, forfatter og kursutvikler. Her vil dere få et innhold som gir deltakerne lyst og verktøy til å gjennomføre konkrete forandringer etter kurset!

Foredrag

KundeBegeistring!

Hva skjer i møter mellom mennesker? Populære temaer er: servicekommunikasjon, motivasjon, klagebehandling, samarbeide, suksessfaktorer og sannhetens øyeblikk. Mye humor, og mange konkrete tips og råd. Passer for de som møter mennesker på jobb, uansett om kunden er en pasient, en pårørende, en gjest, en butikkunde eller en klient. Innholdet tilpasses oppdragsgivers ønsker og behov.

KundeBegeistringsLedelse

Hvordan kan du jobbe med service, motivasjon, salg og begeistring i egen bedrift/avdeling? Hvordan inspirerer du ekstrahjelpen eller "burugla"? Deltakerne går hjem med 35 konkrete aktiviteter og tilhørende dokumentasjon for å jobbe med Kundebegeistring. Innholdet tilpasses bransjen, men kurset er gjennomført for ledere innen reiseliv, industri, transport, helse og omsorg, og butikk, med stort utbytte for deltakerne. Konkret, praktisk, gjennomførbart, og motiverende!

KundeBegeistring innen helse og omsorg

Dette foredrag er utviklet spesielt for ansatte innen Helse og Omsorg. Populært blant sykehjem, sykehus, omsorgsboliger og hjemmetjenesten. Tema er møte mellom mennesker, kommunikasjon og opplevelser som skaper glede! Kurset bygger delvis på prosjektet "Hvordan vil du ha egget ditt stekt?" for Alna Bo- og miljøarbeidertjeneste. I tillegg er Katarinas bakgrunn som pårørende til to utviklingshemmede tvillingsøstrer av vesentlig betydning for innholdet.

KundebegeistringsBoost!

En times foredrag som passer perfekt til julebord, kick off eller sommeravslutning. Med konkrete 10 trinn får hver deltaker sjansen til å bli en bedre og mer profesjonell KundeBegeistrer! Foredraget passer alle og kan tilpasses bransjen og bedriften. Bedriften mottar i tillegg materiale som hjelper til med oppfølgingen ukene etter samlingen.

Talerlisten mener

Katarina er en dreven foredragsholder som holder på publikums oppmerksomhet fra første minutt. Hennes kombinasjon av gode og selvopplevde historier, konkrete råd og humor gjør at budskapet hennes går inn, og tilhørerne blir engasjert. Det er god stemning og mye latter i salen, noe som forsterker opplevelsen av foredraget. Katarina er erfaren, profesjonell og behagelig å høre på og vil være et godt valg til alle som ønsker å inspirere selgere, servicemedarbeidere og andre som jobber med kundekontakt.

Katarina Lalander Hamnes har 15 vurderinger

Eva Aubert

28. november 2017

4SERVICE

6

Jeg har brukt Katarina i flere selskaper helt siden slutten av 90-tallet. Oppgavene vi har gitt henne har vært mange. Alt fra å være med på å snu avdelinger, som har vært økonomisk utfordrende,- ved bruk av diverse teknikker og metoder fra hennes rikholdige verktøyskrin, til helt «enkle» foredrag innen temaet service og serviceledelse. Men aller størst suksess har det nok vært i samarbeidet om å utvikle alle deler av organisasjoner til å lære seg service, kundebegeistring og sette kunden i fokus. Her har hun virkelig fått vist sine gode egenskaper, kunnskap, metoder og kreativitet i sitt arbeid med å få forandret, forbedret og forankret en bedre kundefokus. Å jobbe eller høre på Katarina er mye latter, alvor, tankevekkende, lærerikt og alltid utviklende for alle som er med.

Bodil Ekhorn

14. november 2017

Nordlandssykehuset Lofoten kreftpoliklinikken

6

Katarina var på Leknes og hadde to kurs med KUNDEBEGEISTRING for til sammen 135 tilhørere i fra mange ulike bransjer. Responsen i ettertid har vært enormt positiv! Det hagler med superlativer: Engasjert, morsom, innholdsrik, gjenkjennbart, lett å høre på, jordnært og lærerikt er noen av omtalene. Vi anbefaler Katarina til alle som jobber med mennesker.

Jørn Burmester

12. juni 2017

Jungheinrich Norge A/S

Katarina er flink til å formidle poengene sine på morsom, underholdende og fengende vis. 2 timer med sprudlende foredrag som ga mange aha-opplevelser samt mye nyttig oppfriskning av kunnskap om kundebegeistring.

Gunn Hegdahl

18. april 2017

Helseetaten i Oslo kommune

6

Foredragsholderen har begeistret og utfordret ansatte og ledere i helse- og omsorgstjenestene i Oslo kommune. Med sitt kjennskap til brukernes behov for kvalitet og glede, deltakernes behov for refleksjon og opplæring bidrar foredragsholder til læring og endring! Morsom, seriøs, engasjerende, utfordrende og allsidig foredragsholder. Foredragsholder er lett å samarbeide med!
«Vi som jobber med mennesker har stor nytte av denne dagen, rom for refleksjon over egen adferd, innføring i teknikker som kan bedre møtet med bruker, ikke en eneste kjedelig bolk, morsomt» (deltakers tilbake-meldinger)

Bodil Swatland

6. april 2017

Clarion Hotel Ernst

6

Har jobbet i hotell-bransjen i 35 år, og har hatt den store glede av å være med på Katarinas kurser opp til flere ganger. Har vunnet flere konkuranser, og tør å påstå at dette er takket være alt denne fantastiske dama har lært meg, og fått meg til å forstå. Hun har uante mengder med tips og råd å komme med; alltid på en morsom og lærerik måte. Ønsker meg stadig flere oppfrisknings-kurs sammen med Katarina, og håper alle er så heldige som jeg har vært, og få øse av hennes kunnskap. Alt er i bruk, både i jobbsammenheng, og ikke minst i det daglige. For en motivator hun er! Bruk henne gjerne. Det kommer dere alltid til å vinne på!

Morten Christensen

6. april 2017

Clearwater Consulting as

6

Jeg har hatt gleden av å benytte Katarina ved flere anledninger både som leder og som konsulent der jeg har anbefalt henne til mine oppdragsgivere. Katarina er godt forberedt, seriøs og motiverende, og også morsom å høre på. Hun tar opp problemstillinger som alle bør kunne kjenne seg igjen i. I tillegg til å engasjere og motivere der og da presenterer hun også konkrete verktøy som både ledere og medarbeidere kan arbeide med for å forbedre sin atferd, sine rutiner og prosesser. Katarina bidrar til kundebegeistring!

Sølvi Rolland

29. mars 2017

Ole Bull Scene

6

Det har vært en sann glede å få leke med Katarina i to dager sammen med alle ansatte. For en inspirasjon, og ikke minst konkrete forsalg og arbeidsverktøy til å ta med seg tilbake i hverdagen. Jeg gleder meg til fortsettelsen sammen med henne .

Camilla Marie Andersen

21. november 2016

Aleris omsorg

6

Katarina er både underholdende, engasjert og engasjerende og har gode tips til hvordan begeistre. Noe av det beste jeg har hørt!
Hun har gode eksempler fra ulike bransjer, alt relevant tilpasset. Jeg anbefaler henne på det varmeste!

Øyvind Eikaas

3. november 2016

Color Line AS

5

Selv har jeg blir kurset opptil flere ganger av Katarina Lalander! Helt tilbake til 1991, da jeg selv var ivrig servitør, og karrièreveien frem til at jeg ble direktør og dermed selv ansvarlig for service-leveranser på ulike hotell. Etter dette har jeg brukt henne jevnlig, for nettopp og kvalitetssikre sannhetens øyeblikk:)

Hun fornyer seg stadig, men den røde tråden ligger der alltid. Derfor er jeg trygg på når jeg bruker Katarina, at essensen i det jeg synes er viktig i serviceleveranser, blir ivaretatt.

Jeg kan derfor trykt anbefale henne, både til kursing av ansatte, samt til inspirasjonsforedrag i forbindelse med Kick-offs. Nå arbeider jeg i Color Line, og sist jeg brukte Katarina var under Color Line Tour Conference i Kristiansand tilbake i 2014. En sikker vinner blant talerlisten!

Torben Steen Andersen

1. november 2016

T.S.A Consultning.

6

Var så heldig at være på spendende kurs i forbindelse med åpning av Oslo Plaza som Katarina hadde ansvaret for, har fulgt Katarina siden og er utrolig imponert over hennes evner til at vekke det beste i mennesket, utrolig kunnskapsrik, og har altid for mål at levere på høyeste nivå, anbefaler på det sterkeste
Katarina.

Ove Bromseth

1. november 2016

Scandic Meyergården - Mo i Rana

6

Katarina Hamnes har kundebegeistring og service som spesialfelt. Med sin bakgrunn fra hotellbransjen har det vært nærliggende for oss ved Scandic Meyergården å bruke henne. Hun er en svært engasjert foredragsholder som deler sine tanker og opplevelser på en inspirerende og motiverende måte. Selv om hun har service og kundebegeistring som spesialfelt, har vi også gjennom årene brukt henne på salg,- mersalg. Jeg gir henne de beste anbefalinger for de som måtte ønske å engasjere henne.

Erling Storm

1. november 2016

Storm Elektro

6

Katarina er god på å forstå vårt firmas spesielle utfordringer og bruker gode eksempler fra gjenkjennbare situasjoner. Pedagogisk og bra, i tillegg til passe mye humor. Anbefaler Katarina på det varmeste!

Ole kristian Kilvær-Seth

1. november 2016

Amfi Bygg Svolvær AS

6

Kunsten å motivere, og åpne folks måte å tenke på er krevende til tider. Gjennom humor, livserfaring faglig pondus og troverdighet klarer hun dette på elegant vis, og vinner allierte i sitt publikum. Vel verd et besøk!

Merethe Helgesen

1. november 2016

Hafjell Resort

6

Katarina Hamnes er en underholdene foredragsholder. Hun får de ansatte engasjert og interessert. Jeg anbefaler Katarina Hamnes som foredragsholder og motivator.

Kine Sørensen

31. oktober 2016

RSA Bil

6

Helt fantastisk lærerikt og underholdende. Hun kan sitt fag til fingerspissene. Anbefales til alle uavhengig arbeidsgrupper.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2018 © Talerlisten AS

Vi benytter cookies på talerlisten.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. OK, jeg forstår.