Om Lars Brockstedt Svendsen
Lars Brockstedt Svendsen er partner i Sponsor Insight AS og en erfaren sponsorrådgiver, sponsoranalytiker og foredragsholder. Han har siden 1999 jobbet med fokus på sponsing, først med hovedfokus på dokumentasjon og effekt i MMI (1999-2005) senere med et økt fokus på rådgivning og foredragsvirksomhet i Sponsor Insight ( fra 2006). Lars er en av to grunnleggere av Sponsor Insight, et selskap med virksomhet også i Sverige, Finland og Litauen. Som sponsorrådgiver har Lars jobbet med de største sponsorene og sponsorobjektene i Norge og kjenner godt til hvordan mange av landets største sponsoraktører tenker. Lars gjennomfører årlig 30-40 foredrag og kurs, med fokus på sponsing, og scorer jevnlig i toppen av evalueringene på de arrangementene hvor han holder foredrag. Han var i 2001 en av fire initiativtakere til Sponsor- og Eventforeningen hvor han i dag er nestleder i styret. Lars er gjesteforeleser om sponsing på Handelshøyskolen BI Oslo og NTNU i Trondheim
Oslo
Nei
Foredrag med Lars Brockstedt Svendsen
Sponsing - en viktig kommunikasjonskanal eller lek med penger?
Sponsing er i dag Norges tredje største kommunikasjonskanal, bl.a. større enn TV. Er pengene brukt på sponsing velanvendte penger, eller er der det bare en lek med penger? Vi vil gå gjennom sponsing med fokus på de mulighetene som ligger i det, samt hvordan man best mulig kan benytte seg av disse, og ikke minst besvare spørsmålet; hva er egentlig sponsing?
Sponsortrender
Vi tar en kikk på de nyeste trendene innen sponsing. What's hot, what's not! Disse eksemplifiseres med et utvalg av gode aktiviseringseksempler fra inn- og utland.
Hvordan selge seg inn som et sponsorobjekt
En av de største utfordringene et sponsorobjekt står overfor, i et stadig mer krevende marked, er å få inn den neste sponsoren. Dette er et foredrag med et spesielt fokus på hvordan man som sponsorobjekt i større grad kan sikre seg suksess ved innsalg av sponsoravtaler samt å få en fornyelse ved neste korsvei.
Hvordan jobbe med et sponsorat
For en sponsor kan det å jobbe med et sponsorat gi mange, og nye, utfordringer. Gjennom dette foredraget vil sponsor(er) bli guidet gjennom en sponsorprosess hvor det settes fokus på noen av de største fallgruvene, samt hvordan disse bør løses.
Skreddersøm - foredrag/kurs
Skulle ikke noen av de overnevnte temaene passe til dine behov kan Lars sette sammen et mer spesialisert foredrag etter dine ønsker. Enten ved å kombinere noen av de eksisterende foredragene eller i fellesskap med dere skreddersy et foredrag. Lars kan også sette opp et sponsorkurs, halv-/ heldag, innrettet mot deg og din organisasjon. Bare ta kontakt for mer informasjon.