Om Manuel Flores
Manuel Flores har jobbet med markedsføring på sosiale og digitale medier siden 2009. Han har erfaring fra flere vellykkede kampanjer for storkunder som Opel, Bilia, Aftenposten, Vestlia Resort m.m. Flores har stått bak kampanjer der sosiale medier har vært hovedkanalen for budskapet, innhenting av adresser og leads, samt skapt en viral spredning. Manuel Flores tar for seg grunnleggende informasjon om effektiv og målbar markedsføring via Sosiale og Digitale medier: hva som funker og ikke.
Oslo
Nei
Foredrag med Manuel Flores
Facebook Content Hack
Hvordan finne gode saker? Hva slags tematikk egner seg på Facebook? Hvordan presentere oppdateringene? Hvilke saker engasjerer brukerne? Hva får en bruker til å ønske og dele en sak? Hvordan speile brukeren på en attraktiv måte? Tone of voice
Målrette annonsering på Facebook og Instagram - Bygg smarte og relevant målgrupper
Optimalisering: Hvordan legge opp konverteringsporing på Fcebook. Hvordan estimere god budsjett til kampanjer. Enkle optimaliseringsmetoder Powereditor: Meny struktur og optimalisering Hvordan manøvrere omfatende annonsekoto?
Hvordan måle konverteringer som leder til salg?
Ved hjelp av enkle verktøy som Google Analytics og event måling lærer du hvordan en kan måle direkte kjøp, registreringer til event. Vi ser også på hva skal til for å drive billigere konvertering.
Workshop - Hvordan lærer jeg å gjøre dette selv..?
Tro det eller ei, du kan faktisk lære av meg hvordan du selv kan bruke samme verktøy og metodikk for å gjøre dette selv. Priser varierer fra behov og kunnskap!