Dominic Gorham

Guest Relations Manager, snakker om merkevarebygging og service

Fra kr 20.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel

Om Dominic Gorham

Dominic Gorham er født i London og utdannet fra Wimbledon College / Goldsmiths. Etter 18 år i London forlot han byen, musikkbransjen og Chelsea FC for å finne lykken i Paris.

Som barn reiste han verden rundt sammen med sine foreldre, noe som bidro til at han ikke lot seg skremme av den Parisiske livsstilen. Dominic har alltid vært fascinert av etableringen og dynamikken i restaurant-, bar- og utelivsbransjen, noe som har ført til hans store lidenskap for god service. Han begynte etter hvert å skape steder som han selv ønsket å besøke, og åpnet derfor: ‘Le Paradis du Fruit’, ‘La Mousson’, ‘La Casbah’, ‘Le China Club’ og ‘Le What´s Up. Alle disse klubbene og restaurantene oppnådde suksess, og Dominic ble et ungt lys i det Parisiske utelivet.

Kjærligheten og romantikken førte han videre til Oslo, hvor han fortsatte i samme ånd med åpningen av ‘Aqua’, ‘Buddha Bar’, og ‘Cosmo’. Mellom prosjekter jobber han som konsulent ved ‘Dominic Gorham Productions’, og har klienter som: ELLE, PS3/4, Ranger Rover, Jaguar, TV3, Mercedes, Natt & Dag. Dominic har også holdt foredrag i mange år, og har totalt holdt over 80 presentasjoner og motiverende taler for: Handelshøyskolen BI, Facebook, BMW, Norwegian, Mercedes, Nordic Choice, Jarga Art & Fashion, Facebook, Fieldwork og Oslo International Club. Dominic har en ekte lidenskap for å jobbe med skoler og universiteter nettopp fordi han tror på å jobbe med fremtidens sinn. Han er nå ansvarlig for Guest Relations ved Hotell Sommerro i Oslo.

Foto: Francisco Nogueira

Paneldeltaker
Fagekspert
Inspirator
Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Dominic Gorham

Brand Building

An A-Z of the requirements of building a unique and dynamic brand. It Encompassing all things that consumers know, feel, and experience about your business/ brand. Definition Position of brand, build your brand, personalize your brand and review your brand.

Service

What is good service ? The very first step: It's all in the detail, the classic service, the skills, the beauty of the informality, the long lasting impression and the unique experience. " I was born to serve!"

2024 © Talerlisten AS