Sigrun Stenseth

Innholdsrådgiver, snakker om Generasjon Z

Fra kr 20.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel

Om Sigrun Stenseth

Sigrun har jobbet i Trigger siden 2015 og har i dag rollen som strategisk digital rådgiver hvor hun blant annet har rådgitt FINN.no til å bruke flere katte-emojis i sin kommunikasjon, jobbet med Kari Traa for å endre usunne idealer i motebransjen og reist på tur med danskebåten for å blogge om dessertene ombord. Hun jobber tett med kundene sine for å definere krysspunkter mellom målgrupper og budskap for å skape kommunikasjon som faktisk engasjerer. De siste årene har hun fokusert spesielt på de yngre målgruppene og følger tett med på hvordan de endrer vaner raskere enn de fleste av oss får med seg. Sigrun er en naturlig ressurs når det gjelder foredrag om generasjon Z og hvordan å påvirke og involvere unge mennesker på en effektfull måte.

Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Sigrun Stenseth

Generasjon Z

Du har kanskje allerede hørt at de står og banker på døren? De er på vei inn i arbeids- og boligmarkedet, og de kjøper produkter og tjenester på helt nye måter. Vi kaller dem for «Generasjon Z». Men hvordan kommuniserer man med de som er tilgjengelige på alle flater, men samtidig så vanskelige å nå frem til? I foredraget går hun gjennom hvordan de unge lever livene sine, både på og utenfor skjermen og hvordan man kommuniserer best i kanalene de er tilstede for å engasjere de.

Fremtiden i sosiale medier

Vi dykker ned i hvordan livene våre påvirkes av utviklingen i teknologi og sosiale medier, både i dag og i framtiden. I foredraget går hun gjennom hvilke trender man ser for kommunikasjon i sosiale medier. Både når det kommer til kanalvalg og innhold, men også på hvordan andre samfunnsmessige forhold kan påvirke hvordan bruken av sosiale medier vil se ut fremover.

Engasjerende kommunikasjon

Hva må til for å skape kommunikasjon som faktisk engasjerer målgruppen din? I foredraget går hun gjennom hvordan man kan bli kjent med målgruppen sin og hvordan man når frem til nettop disse med mål om å skape engasjement. Målet er at det skal bli lettere å ta smarte valg når det kommer til utvikling av innhold og kanalvalg.

2024 © Talerlisten AS