
Om Frida Marie Grande
Frida Marie er leder og rådgiver i sosiale medier-byrået furore. Hun startet karrieren sin i Trigger og Släger før hun tok fatt på organisasjonslivet, først i Redd Barna og så i Amnesty. Resultatene hun har oppnådd sammen med gode kolleger i Amnesty, er formidable, både når det gjelder engasjement og spredning av viktig innhold. Fridas kommunikasjon har nådd ut til mennesker verden over, og i Norge har Amnestys tilstedeværelse spesielt på Instragram skapt såpass mye engasjement at andre organisasjoner nå ser til nettopp Amnesty for læring og inspirasjon. Er det noe hun er opptatt av så er det å kommunisere på målgruppenes premisser og alltid sette publikum først. Dette har vist seg å fungere bra, og er noe av det hun forteller om i foredragene sine.
Oslo
Nei
20% rabatt
Foredrag med Frida Marie Grande
Slik lykkes du på Instagram
Da Frida begynte i Amnesty, var hun fast bestemt på at organisasjonen skulle oppnå bedre resultater på Instagram. Med en tydelig strategi og kontinuerlig testing av nye måter å kommunisere på, fikk organisasjonen raskt resultater og titusenvis av nye følgere. I dette foredraget forteller Frida om alle tiltakene som gjorde suksessen mulig.
Skill deg ut fra støyet i sosiale medier
I dag er alle sosiale medier fylt til randen av aktører som kjemper om publikums oppmerksomhet. Noen lykkes og skaper store bølger av engasjement, mens flertallet sliter med å nå utenfor sin egen boble. Nøyaktig hva er det som gjør at noen får det til og andre ikke? Frida Marie Grande ledet arbeidet med sosiale medier i Amnesty Norge gjennom tre år, og har erfart hva som skal til for å engasjere tusenvis av mennesker. I dette foredraget deler hun sine erfaringer.
Kurs med Frida Marie Grande
Skap resultater med Instagram
Amnesty har vokst enormt på Instagram - fra bare 15.000 følgere i 2018 til over 80.000 følgere i 2021. Men viktigst av alt: Engasjementet er mangedoblet. I dette kurset går Frida gjennom de viktigste tiltakene du kan gjøre for å skape suksess på Instagram. Det innebærer blant annet strategiske valg innen disse områdene: Målgruppeforståelse, visuell historiefortelling og kanaloptimalisering. Etter endt kurs er du klar for å gå i gang med strategisk arbeid på Instagram allerede neste arbeidsdag.
Talerlisten mener
Frida er ung og engasjert, og har mye hands on-erfaring med sosiale medier. Hun passer godt til å gi organisasjoner og bedrifter konkrete råd om hvordan de kan bruke sosiale medier for å skape engasjement, og spesielt da Instagram.
Frida Marie Grande har 18 vurderinger
Akademikerne
Kommunikasjonsforeningen
Latin-Amerikagruppene i Norge
Norges Fredsråd
Kampanje Media
Magasinet ALTSÅ
Longyear United AS
Orkla
UKM Norge
Økologisk Norge / ØKOUKA
ISFiT/Sekretariatet for Studentenes fredspris
Høyskolen Kristiania
Handelshøyskolen BI
Norsk kulturskoleråd
Medier24
Women's March Norway
Frivillig.no
Fontenehuset Oslo Øst
Legg igjen en vurdering