Covid 19-tilpasning: Vi har god erfaring med digitale foredrag, og har råd og løsninger!

Frida Marie Grande

Social Media Manager i Amnesty

Fra 12.500,- per foredrag

Fra 25.000,- per kurs

Send forespørsel Hjelp meg

Om Frida Marie Grande

Frida Marie er Social Media Manager i Amnesty International Norge, og har en bachelorgrad i PR og samfunnspåvirkning fra Høyskolen Kristiania. Hun startet karrieren sin i PR-byråene Trigger og Släger før hun tok fatt på organisasjonslivet, først i Redd Barna og så i Amnesty. Er det noe hun er opptatt av så er det å kommunisere på målgruppenes premisser og alltid sette publikum først. Dette har vist seg å fungere bra, og er noe av det hun forteller om i foredragene sine. Frida er også engasjert i arbeidet for å få på plass en samtykkelov i Norge som sikrer at sex kun skjer når begge parter ønsker det og aktivt samtykker til det. Dette har hun skrevet innlegg om i blant annet Aftenposten, og kan også holde foredrag om.

Foredrag med Frida Marie Grande

Slik lykkes du på Instagram

Da jeg begynte å jobbe i Amnesty bestemte jeg meg for at vi skulle bli store på Instagram. Siden 2018 har vi hatt en følgervekst på 160%, og en mangedobling i engasjement. Nøkkelen var å ha en tydelig strategi. Hvordan jeg gikk frem, og hvordan andre kan gjøre tilsvarende, er hva jeg forteller om i dette foredraget.

Skill deg ut fra støyet i sosiale medier

Det er mange aktører som kjemper om publikums oppmerksomhet i sosiale medier om dagen. Hva skal til for at du når best mulig ut til din målgruppe? Og hvilke kanaler bør du egentlig prioritere? I dette foredraget forteller jeg om kanaloptimalisering og hvordan du kan spille på lag med de menneskene du ønsker å nå ut til.

Personal branding – hvordan bli lagt merke til

I dette foredraget forteller jeg om hvordan man kan markedsføre seg selv som fagperson, og hva du vil tjene på å gjøre det. Passer spesielt for studenter.

Kurs med Frida Marie Grande

Skap resultater med Instagram

Amnesty har vokst enormt på Instagram - fra bare 15.000 følgere i 2018 til over 70.000 følgere i 2020. Engasjementet er mangedoblet. I dette kurset går jeg gjennom de viktigste tiltakene du kan gjøre for å skape suksess på Instagram. Det innebærer blant annet strategiske valg innen disse områdene: Målgruppeforståelse, visuell historiefortelling og kanaloptimalisering. Etter endt kurs er du klar for å gå igang med strategisk arbeid på Instagram allerede neste arbeidsdag.

Talerlisten mener

Frida er ung og engasjert, og har mye hands on-erfaring med sosiale medier. Hun passer godt til å gi organisasjoner og bedrifter konkrete råd om hvordan de kan bruke sosiale medier for å skape engasjement, og spesielt da Instagram.

Frida Marie Grande har 11 vurderinger

Camilla Hellum

25. mars 2021

Orkla

6

Frida holdt et inspirerende, lærerikt og interessant kurs om Instagram. Kurset hadde flere aktuelle og relevante eksempler, samt konkrete tips og råd til hvordan man kan forbedre innholdet i sosiale medier. Selvom kurset varte en hel dag, klarte Frida å holde motivasjonen og energien oppe (selv over Teams!). Gir Frida min varmeste anbefaling.

Tom Andreas Kristensen

3. februar 2021

UKM Norge

6

Frida gjestet et webinar til UKM Norge, og snakket til UKM Norges lokal-, og regional-aktører om å tilpasse innhold på sosiale medier. Nyttige og konkrete tips om hvordan man må tenke strategisk og bruke tid på å analysere hvem du prater til, og hva de ønsker å vite. Tydelig budskap om å sette brukeren/publikum først. Vi gav henne litt kort tid, og det angrer vi på! Anbefaler Frida!!

Kristine Stange

26. november 2020

Økologisk Norge / ØKOUKA

5.5

Frida Marie holdt er inspirerende foredrag for oss gjennom Teams. Vi fikk nyttige og fine tips til hvordan bedre å mobilisere gjennom sosiale medier. God presentasjon om hvordan effektivt og attraktivt formidle kunnskap og inspirere våre følgere. Vi fikk og en sniktitt på bruk av Canva for å designe innhold til SoMe. Frida var tydelig, ryddig og positiv, samtidig som hun presenterte sitt innhold på en veldig fin måte for oss, hvor noen kan mye om temaet, og andre veldig lite.

Amalie Vågen Ystebø

7. oktober 2020

ISFiT/Sekretariatet for Studentenes fredspris

6

Frida Marie holdt foredrag om hvordan å engasjere i sosiale medier for SoMe-teamet i ISFiT og Sekretariatet for Studentenes fredspris, der hovedfokuset var hvordan man lager treffsikkert innhold tilpasset målgruppen man ønsker å nå ut til. Vi tok med oss mange gode tips til hvordan man kan lage innhold tilpasset brukerne og hva som er viktig å tenke igjennom før man publiserer. Frida tilpasset innholdet i foredraget etter våre ønsker.

Personlig synes jeg at Fridas styrke er hvordan hun alltid viser til gode eksempler for å illustrere budskapet. Bruken av eksempler bidro til at det var lettere å få med seg budskapet og å huske viktige poenger, i tillegg til at konkrete eksempler på poster og kampanjer har fungert som inspirasjon i ettertid. Særlig spennende var eksemplene om hvilke ringvirkninger én enkelt post på Instagram kan få og hvordan man kan bruke sosiale medier til å sette saker på agendaen og bidra i samfunnsdebatten.

Anders M. Mamen

29. september 2020

Høyskolen Kristiania

6

Frida Marie holdt en spennende og relevant forelesning om hvordan Amnesty jobber med markedsføring på Instagram som gjesteforeleser i faget Digital Markedsføring på Høyskolen Kristiania. Hun er både faglig dyktig og engasjert i markedsføring på sosiale medier. Det var lærerikt!

Mona Solvoll

3. april 2020

Handelshøyskolen BI

5

Frida hadde en gjesteforelesning på kurset Strategisk medieplanlegging ved Handelshøyskolen BI. Hun stilte svært godt forberedt og ga en meget innholdsrik presentasjon av hvordan Amnesty bruker sosiale medier i sitt kommunikasjonsarbeid. Strukturen var godt tilpasset studentene med en god balanse mellom teoretisk og praktisk kunnskap. Frida var en engasjert og inspirerende foreleser som vi gjerne inviterer tilbake. Forelesningen foregikk på Zoom og Frida behersket dette formatet på en utmerket måte.

Lisbeth Wathne Svinø

10. februar 2020

Norsk kulturskoleråd

5

Vår kursdag hadde overskriften: Mobilen som verktøy for dokumentasjon og markedsføring på sosiale medier. Frida holdt heldagskurs med en gruppe på 60 fornøyde deltakere. En interessant og nyttig dag, der Frida fikk vist sin kompetanse innen fagområdet

Siss Godager-Andersen

4. november 2019

Medier24

6

Frida holdt et veldig inspirerende innlegg om sin arbeidsplass og arbeidsoppgaver som var svært relevant og godt lagt opp for målgruppen som i dette tilfelle var mediestudenter. Hun balanserte innlegget godt med mye engasjement og fine eksempler.

I etterkant fikk vi tilbakemeldinger fra flere fornøyde fremmøtte. Jeg kan derfor anbefale Frida på det sterkeste.

Renee Andersen

16. september 2019

Women's March Norway

6

Frida presented at the Women’s March Norway social media workshop in January of 2019. She put together a fantastic, detailed, and engaging presentation about how to effectively use social media to organize and mobilize around women’s rights. Our audience learned how to utilize Facebook and Instagram to create powerful campaigns, and how to cross-post on multiple social media platforms to engage more people. Frida was great at answering questions and provided us with a lot of useful information and tips.

Nancy Herz

13. september 2019

Frivillig.no

6

Frida holdt er spennende foredrag om hvordan bli sett og hørt på Instagram på Frivillighetens Fantastiske Fagdag 5. september! Dette var et viktig bidrag til konferansen som handlet om rekruttering, inkludering og synlighet. Hun hadde en interessant presentasjon hvor hun viste hvordan hun bruker Instagram i jobben sin, og delte sine beste tips med deltagerne som i hovedsak var frivillige organisasjoner.

Karoline Sæther

6. september 2019

Fontenehuset Oslo Øst

6

Lærerikt og interresant foredrag. Detaljert om saker vi lærte mye av. Nyttige innblikk i saker som fikk nasjonal oppmerksomhet. Ga oss stort utbytte og vi har mye å jobbe med fremover!

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2021 © Talerlisten AS