
Om Frida Marie Grande
Frida Marie er Social Media Manager i Amnesty International Norge, og har en bachelorgrad i PR og samfunnspåvirkning fra Høyskolen Kristiania. Hun startet karrieren sin i PR-byråene Trigger og Släger før hun tok fatt på organisasjonslivet, først i Redd Barna og så i Amnesty. Er det noe hun er opptatt av så er det å kommunisere på målgruppenes premisser og alltid sette publikum først. Dette har vist seg å fungere bra, og er noe av det hun forteller om i foredragene sine. Frida er også engasjert i arbeidet for å få på plass en samtykkelov i Norge som sikrer at sex kun skjer når begge parter ønsker det og aktivt samtykker til det. Dette har hun skrevet innlegg om i blant annet Aftenposten, og kan også holde foredrag om.
Oslo
Nei
20% rabatt
Foredrag med Frida Marie Grande
Slik lykkes du på Instagram
Da jeg begynte å jobbe i Amnesty bestemte jeg meg for at vi skulle bli store på Instagram. Siden 2018 har vi hatt en følgervekst på 160%, og en mangedobling i engasjement. Nøkkelen var å ha en tydelig strategi. Hvordan jeg gikk frem, og hvordan andre kan gjøre tilsvarende, er hva jeg forteller om i dette foredraget.
Skill deg ut fra støyet i sosiale medier
Det er mange aktører som kjemper om publikums oppmerksomhet i sosiale medier om dagen. Hva skal til for at du når best mulig ut til din målgruppe? Og hvilke kanaler bør du egentlig prioritere? I dette foredraget forteller jeg om kanaloptimalisering og hvordan du kan spille på lag med de menneskene du ønsker å nå ut til.
Personal branding – hvordan bli lagt merke til
I dette foredraget forteller jeg om hvordan man kan markedsføre seg selv som fagperson, og hva du vil tjene på å gjøre det. Passer spesielt for studenter.
Kurs med Frida Marie Grande
Skap resultater med Instagram
Amnesty har vokst enormt på Instagram - fra bare 15.000 følgere i 2018 til over 70.000 følgere i 2020. Engasjementet er mangedoblet. I dette kurset går jeg gjennom de viktigste tiltakene du kan gjøre for å skape suksess på Instagram. Det innebærer blant annet strategiske valg innen disse områdene: Målgruppeforståelse, visuell historiefortelling og kanaloptimalisering. Etter endt kurs er du klar for å gå igang med strategisk arbeid på Instagram allerede neste arbeidsdag.
Talerlisten mener
Frida er ung og engasjert, og har mye hands on-erfaring med sosiale medier. Hun passer godt til å gi organisasjoner og bedrifter konkrete råd om hvordan de kan bruke sosiale medier for å skape engasjement, og spesielt da Instagram.
Frida Marie Grande har 10 vurderinger
UKM Norge
Økologisk Norge / ØKOUKA
ISFiT/Sekretariatet for Studentenes fredspris
Høyskolen Kristiania
Handelshøyskolen BI
Norsk kulturskoleråd
Medier24
Women's March Norway
Frivillig.no
Fontenehuset Oslo Øst
Legg igjen en vurdering