
Om Jan Blichfeldt
Jan Blichfeldt er en foredragsholder som evner å gjøre viktig stoff lattervekkende enkelt. Han har jobbet 30 år som direktør og rådgiver i reklamebransjen, samtidig som han har undervist på BI, NHH og Høyskolen Kristiania. Han har skussmål som høyest rangerte foreleser fra alle institusjoner, og har også vunnet Årets Foredragsholder i ANFO (Annonsørforeningen). Han driver i dag firmaet BTF Innsikt as, Norges første firma spesialisert på målgruppeinnsikt. Han er også mye brukt av radio og TV-kanaler som ekspert. Han har vært på Nyhetskanalen, God Morgen Norge samt Skavlan. Blichfeldt har gitt ut tre bøker om merkevarebygging og skrevet mange artikler og kronikker i Aftenposten, VG og Dagens Næringsliv.
Oslo
Norsk, Engelsk
Foredrag med Jan Blichfeldt
Alt du noensinne trenger å vite om merkevarebygging. På én time.
Absolutt alt du trenger å vite for å utvikle din egen merkevarestrategi - på én time!
The Seven Steps to Branding Enlightenment
The Importance of Being Sixty
Hvem skal kjøpe vårt produkt? Og hvorfor?