Tema: Markedsføring

Jan Blichfeldt

Jan Blichfeldt

Jan Blichfeldt er en foredragsholder som evner å gjøre viktig stoff lattervekkende enkelt. Han har jobbet 30 år som direktør og rådgiver i reklamebransjen, samtidig som han har undervist på BI, NHH og Høyskolen Kristiania. Han har skussmål som høyest rangerte foreleser fra alle institusjoner, og har også vunnet Årets Foredragsholder i ANFO (Annonsørforeningen). Han […]

Trond Blindheim

Trond Blindheim har i mange år vært en etterspurt foredragsholder når temaet er utviklingstrekk og trender i markeds- og samfunnspåvirkning. Han har bakgrunn fra akademia som sosiolog, dosent og rektor ved Høyskolen Kristiania, og fra reklame- og mediebransjen som tekstforfatter og research- og strategidirektør. Videre har han skrevet en rekke bøker innen markedsføring, markedskommunikasjon, forbrukeratferd […]

Petter Gulli

Petter Gulli har jobbet i over 30 år med reklame og markedsføring, eller turboen på forbrukermaskineriet som han selv kaller det. Han er en mye brukt foredragsholder kjent for sitt store engasjement på scenen. Han snakker gjerne og mye om viktigheten av kreativitet, men det han virkelig brenner for er bærekraft: Hvordan få folk engasjert […]

Cathrine Moksnes

Cathrine Moksnes

Trenger dere et foredrag om merkevarebygging, forbrukertrender og markedsføring? Med over 15 års erfaring innen merkevarebygging og kommersiell strategi fra kjente merkevarer som Coca-Cola, McDonald`s, Stokke og Fjordland vet Cathrine Moksnes hvordan man jobber med merkevarebygging anno 2018. Cathrine leder i dag selskapet Naug & Rådgiverne. Cathrine Moksnes er en dreven foredragsholder som holder inspirerende […]

Joakim Sande

Joakim Sande

Joakim Sande er en engasjert foredragsholder og sparringspartner som har bakgrunn fra markedsføring og kommersielle problemstillinger over nesten to tiår. Joakim har jobbet i en rekke roller på tvers av mer enn 20 land, og har brukt mye tid på å utvikle en dyp forståelse for markeder, merkevarer, forbrukere og kulturer. Dette har resultert i […]

Idar Vollvik

Idar Vollvik er gründeren, entreprenøren og kremmeren som kjøpte mobilselskapet Chess for 4 millioner, bygget det opp, blant annet ved hjelp av et omfattende og kreativt PR-arbeid, og solgte selskapet for 2,4 milliarder kroner til Telia Sonera i 2005. Vollvik har startet 54 selskaper, og har bøttevis med gode og dårlige erfaringer å dele. Fiskersønnen […]

Marte Klouman

Marte Kloumans ambisjon er å hjelpe flinke folk å selge mer via nettet. Hun har jobbet med salg, kundeservice og markedsføring siden 1995, siden 2006 på nett. Som sjef for e-handel hos XXL var Marte med på å utvikle selskapet til å bli en digital omnikanalaktør. Nettomsetningen vokste med flere hundre prosent under hennes ledelse. […]

John Lauring Pedersen

John Lauring Pedersen hoder foredrag om jul, juletradisjoner og nordmenns julefeiring – og om markedsanalyse, som er hans profesjonelle fagfelt. John Lauring Pedersen er administrerende direktør i analysebyrået Opinion AS, Norges største ansatt-eide analysebyrå. Han har tilbrakt hele sitt yrkesaktive liv, over 25 år i analyse-bransjen, og har stått bak suksessrike etableringer som Norstat og […]

Birger Landmark

Birger Landmark

Birger Landmark har vært kunnskapsformidler innen markedsføring, salg og personlig kommunikasjon siden 1988. Han er utdannet siviløkonom og har siden 1992 eid og drevet firmaet Involvèr!, hvor han holder kurs innen forhandlinger, salg, kundebehandling, presentasjonsteknikk, møteledelse og samtaleteknikk. Birger Landmark har arbeidet med salg i bl.a. Byggfakta AS, Elkem Formek og Storebrand Finans. Han ha […]

2018 © Talerlisten AS

Vi benytter cookies på talerlisten.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. OK, jeg forstår.