Om Kari-Anne Røisland
Kari-Anne Røisland holder kurs og foredrag om prosessen innen salg, service og ledelse. Hun har sin bakgrunn fra reiseliv og handel. I 18 år har hun hatt ulike lederposisjoner i Skandinavias ledende hotellkjede, Nordic Choice Hotels innen salg, drift og HR både på hoteller og hovedkontor. Hun har hatt nøkkelstillinger som hotelldirektør, salg- og kompetanseutviklingsdirektør for region øst, Norge og Norden. Hun har også erfaring innen motebransjen, som eier og leder for tre motebutikker i Oslo, Bærum og Risør innen segmentet kvinner 30+. Hun har også vært komersiell direktør i Alpinco (Hafjell/Kvitfjell Booking og Alpintsenter), festivalleder i Risør Trebåtfestival innen managment for hire. Sist men ikke minst har hun også vært Coach på The Thief Hotel.
Agder
Nei
Foredrag med Kari-Anne Røisland
Attitude is everything - bli servicehelt
Hva skal til for å bli kåret til årets servicehelt? Målgruppen er alle som jobber i salg og service. Her tar jeg tak i hva som må til for å bli opplevde som en helt unik servicemedarbeider. Temaer vi er innom er egne ambisjoner og holdninger, hva er unik service, hvem er kundene, hvordan møte kundene, kundenes forventninger og kommunikasjon.
"Never average" - det er deg det kommer an på!
Målgruppe: Alle som jobber i salg/service og møter kunder hver dag. Den gode kundeopplevelsen starter internt, hvilke spilleregler har vi overfor hverandre? Hva skaper service-kultur? Hva skal til for at vi gleder oss til å gå på jobben hver dag og hvorfor er det viktig for kundens opplevelse?
Salgsledelse i en prestasjonskultur
Målgruppe: Salgsledere i alle bransjer. Her snakker jeg om din rolle som salgsleder innenfor rekruttering, kompetanseutvikling, resultatoppnåelse, verktøykassen, planer og styring, oppfølging, coaching og begeistring.
Blakk & Blid
Målgruppe: Alle som jobber i handel. Ingenting er som følelsen av å ha lagt igjen godt med penger og det var verdt hver krone. Som kunde kan du ikke sette ord på hva det var, det bare funket og du vil fortelle det til hele verden. I dette foredraget går vi gjennom salgsprosessen med konkrete tips og råd. Jeg gir konkrete innspill til det som kan bli deres salgsprosessen i møte med kunden.
Be different - hvordan bygge bedriftskultur
Målgruppe: Ledere og mellomledere i alle typer bedrifter. Her formidles kunnskap og erfaring om viktigheten av å være unik, være modig nok til å skille seg ut, stå støtt på sine valg gjennom å bygge en unik bedriftskultur. Her kommer jeg også inn på konkrete aktiviteter og virkemidler som gir stor effekt både på kort og lang sikt.
Se video
Talerlisten mener
Kari-Anne Røisland har sin styrke i sin lange erfaring fra hotell- og servicebransjen. Hun kan faget, og formidler konkrete tips og råd både innen hvordan å bygge kultur og hvordan å forbedre salg og service. En jovial, folkelig, morsom og engasjerende foredragsholder.