
Om Pål Silseth
Pål Silseth har vært prosjektleder for Norsk Kundebarometer (BI) siden 2000 og er høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI. Gjennom Norsk Kundebarometer har han arbeidet med et 100 talls norske bedrifter. Hovedoppgaven har vært å omsette teori til praktiske verktøy bedrifter kan benytte seg av for å bli bedre på kundetilfredshet og dermed få mer lojale kunder. Silseth var med og startet Barcode Intelligence AS i 2013 hvor han er Partner. Barcode Intelligence er et analyse- og rådgivningsfirma som blant annet administrerer datainnsamlingen til Norsk Kundebarometer og utarbeider rapporter til næringslivet. Bedriften har hatt det kommersielle ansvaret for Norsk Kundebarometer siden 2014. De siste årene har Barcode hatt mye fokus på å forske på hvordan bærekraft påvirker kunderelasjoner.
Oslo
Norsk
Foredrag med Pål Silseth
Norsk Kundebarometer: Hva skaper kundetilfredshet?
Bærekraft på villspor
Talerlisten mener
Pål er en forsker med mye kunnskap både i hodet og i databasen til Norsk Kundebarometer. Denne kunnskapen deler han på en tydelig og pedagogisk måte, og viser hva som skaper kundetilfredshet og lojalitet i norske bedrifter.