Kari Skybak

Ekspert på servicekultur

Fra kr 20.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Kari Skybak

Kari Skybak holder foredrag om utvikling av servicekultur. Hun er opptatt av arbeidsglede, medarbeideransvar, positiv kultur, service og ledelse. Personalkostnadene i Norge er høye, og er det god økonomi å ha motiverte medarbeidere og velfungerende ledere. Hun har 30 års erfaring med organisasjonsutvikling, og solid ledererfaring. Kari har vært HR-ansvarlig i ulike bransjer; i Ving, DHL International og GET. I 13 år var hun HR-direktør i Flytoget AS, som i hennes periode oppnådde svært gode økonomiske resultater, topp-plasseringer i Great Place to Work, stadig høyere kundetilfredshet og halvering av sykefraværet. Kari var også her helt sentral i utviklingen av servicekulturen. Hun har en engasjerende form og har både en strategisk og praktisk tilnærming til temaene med aktiv bruk av eksempler. Karis form passer for ledere og deres medarbeidere både i private og offentlige virksomheter – alle som ønsker å få et «løft» for å få enda mer fornøyde kunder og medarbeidere.

Kursholder
Fagekspert
Hjemsted
Viken
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Kari Skybak

Hvordan bli kundens favoritt

Mange har god service, men hvordan skille seg ut i konkurransen? Dette foredraget har som formål at den enkelte blir enda mer bevisst og engasjert i kundemøtet. Medarbeidere vil oppleve at de får nyttig påfyll og inspirasjon i hverdagen-Kundens forventninger -Hvordan "orke" å være like god hele tiden? -Utvikling av servicekultur - Fundamentet for god service-Service i en digital tid -Jeg som "serviceleverandør"

Fra service til service excellence

Hva er forskjellen på service og service excellence Behovet for service excellence i dagens konkurranse Hva er service excellence i praksis? Elementene i service excellence Hvordan forstå kundens forventinger. Hvordan møte kundens forventninger

Kurs med Kari Skybak

Ledelse av medarbeidere som ikke leverer

Målet med kurset er at leder ved kursets slutt skal ha tenkt ut en plan/oppfatning av hvordan han/hun skal gå frem for å få positiv endring i prestasjonen fra medarbeidere. -Hva er årsaker til leveranse/prestasjon under forventning? -Hvordan lede disse medarbeiderne? -De ubehagelige og vanskelige sakene -Alternative løp og løsninger Kurset passer for alle ledere med personalansvar

Talerlisten mener

Kari Skybak har stor tyngde og mye erfaring når hun holder foredrag om servicekultur. Hun bruker en rekke historier og eksempler, noe som gjør det interessant og fengende å høre på. Hun er personlig, konkret og engasjerende i sine foredrag, og kan også lage kortere og lengre kurs og workshop om salg, service og servicekultur, der deltakerne blir engasjert underveis.

2024 © Talerlisten AS