Digitalt foredrag eller online konferanse? Les våre råd her

Kari Skybak

Ekspert på servicekultur

Fra 17.000,- per foredrag

Fra 20.000,- per kurs

Send forespørsel Bli kontaktet

Om Kari Skybak

Kari Skybak holder foredrag om kundeservice og servicekultur. Hun brenner for hvordan utvikling av kultur med vekt på service og ledelse. Personalkostnadene i Norge er høye, derfor er det lønnsomt å ha engasjerte medarbeidere og velfungerende ledere. Hun har 30 års toppledererfaring, og solid erfaring med å utvikle organisasjoner. Kari har vært HR-sjef i ulike bransjer; i Ving, DHL International og GET. I 13 år var hun HR-direktør i Flytoget AS, som i hennes periode oppnådde svært gode økonomiske resultater, topp-plasseringer i Great Place to Work, stadig høyere kundetilfredshet og en halvering av sykefraværet. Kari var sentral i utviklingen av servicekulturen i selskapet. Hun har en engasjerende form og har både en strategisk og praktisk tilnærming til temaene med aktiv bruk av eksempler. Kari snakker like gjerne for ledergrupper som for ansatte i både private og offentlige virksomheter – alle som ønsker en kultur som skaper gode opplevelser for kunder og brukere.

Foredrag med Kari Skybak

Is culture king?

Hvor viktig er egentlig organisasjonskultur - Sammenheng mellom kultur og resultater - Hva er «god» kultur? - Hvordan utvikle bedriftskultur? - Hvordan endre og utvikle kultur i praksis? Foredraget passer for ledelse, avdelinger eller hele organisasjoner. Tilpasses aktuell målgruppe.

Service i en digital tid

- Service i digitaliseringens tidsalder - Serviceconcept og serviceleveranse - Hvordan bruke service som konkurransefortrinn - Hvordan påvirker service kundene ? - Fra service til service excellence - Hvordan videre Foredraget passer for ledelse, avdelinger eller hele organisasjoner Tilpasses aktuell målgruppe.

«Alle fortjener å ha en god leder»

Krav til lederrolle, forståelse av lederrollen - Hva kreves av ledelse for å øke engasjement, effektivitet, prestasjoner og nærvær hos medarbeidere? - Hvordan få ut potensialet - Lederskap vs medarbeiderskap. Foredraget passer for ledelse, avdelinger eller hele organisasjoner Tilpasses aktuell målgruppe.

Fra service til excellence

Hva menes med service excellence? Hvordan gjøre det i praksis? Hva kreves av kulturen? Hva kreves av den enkelte? Hva krever det av ledelsen?

Kurs med Kari Skybak

Ledelse av medarbeidere som ikke leverer

-Hva er årsaker til leveranse/prestasjon under forventning? -Hvordan lede disse medarbeiderne? -De ubehagelige og vanskelige sakene -Alternative løp og løsninger

Utvikling av servicekultur

Trenger organisasjonen det? Hvilke forutsetninger finnes ? Hva kan oppnås? Hvordan få medarbeidere til å yte mer, med glede? Hvordan gå frem ?

Talerlisten mener

Kari Skybak har stor tyngde og mye erfaring når hun holder foredrag om servicekultur. Hun bruker en rekke historier og eksempler, noe som gjør det interessant og fengende å høre på.

Kari Skybak har 3 vurderinger

Kristin Arnkværn

19. februar 2020

Olivia Restauranter

6

Jeg har hatt gleden av å se Kari på scenen ved mange anledninger, og det har alltid vært en inspirerende og lærerik opplevelse. Vi har valgt Kari for både leder- og serviceutvikling til Olivia Restauranter bla til åpningen av Olivia Eger. Dette ble vår mest vellykkede åpning så langt med fantastiske avisanmeldelser og svært fornøyde gjester og medarbeidere. Kari evner å få mennesker til å ta ansvar og forstå egne evner, samt hvilken påvirkningskraft man har som enkeltindivid i møte med andre mennesker. Kari er relevant og tidløs, og inspirerer både en ung og voksen målgruppe. Mine varmeste anbefalinger!

Bjørn Jacobsen

6. februar 2020

Advokatfirmaet Kildebo AS

6

Kari holdt foredrag om bedriftskultur og lederskap for våre klienter på et HR-arrangement. Vi var strålende fornøyd og vi fikk meget gode tilbakemeldinger fra deltakerne. Kari kombinerer dyp innsikt med erfaring og evner også å formidle innholdet på en morsom og engasjerende måte. Anbefales.

Mirza Hadzalic

13. desember 2019

Norges Røde Kors

5

Kari gjorde et veldig godt inntrykk til avdelingen som var tilstede. Vi fikk et inspirerende foredrag knyttet til hva god service handler om, selvledelse og motivasjon. Kan trygt anbefale Kari til fremtidige kunder.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2020 © Talerlisten AS