
Om Kari Skybak
Kari Skybak holder foredrag om kundeservice og servicekultur. Hun brenner utvikling av positiv kultur med vekt på service, ledelse og medarbeidergasjement. Personalkostnadene i Norge er høye, og er det lønnsomt å ha gode medarbeidere og velfungerende ledere. Hun har 30 års toppledererfaring, og solid erfaring med å utvikle organisasjoner. Kari har vært HR-sjef i ulike bransjer; i Ving, DHL International og GET. I 13 år var hun HR-direktør i Flytoget AS, som i hennes periode oppnådde svært gode økonomiske resultater, topp-plasseringer i Great Place to Work, stadig høyere kundetilfredshet og en halvering av sykefraværet. Kari var også her sentral i utviklingen av servicekulturen. Hun har en engasjerende form og har både en strategisk og praktisk tilnærming til temaene med aktiv bruk av eksempler. Kari snakker like gjerne for ledergrupper som for medarbeidere i private og offentlige virksomheter – alle som ønsker å utvikle kultur og som bidrar til enda mer fornøyde kunder og brukere.
Viken
Ja
20% rabatt
Foredrag med Kari Skybak
Hvordan bli kundens favoritt
Mange har god service, men hvordan skille seg ut i konkurransen? Dette foredraget har som formål at den enkelte blir enda mer bevisst og engasjert i kundemøtet. Medarbeidere vil oppleve at de får nyttig påfyll og inspirasjon i hverdagen-Kundens forventninger -Hvordan "orke" å være like god hele tiden? -Utvikling av servicekultur - Fundamentet for god service-Service i en digital tid -Jeg som "serviceleverandør"
«Alle fortjener å ha en god leder»
Foredraget har til hensikt å øke bevissthet hos leder hva som skal til for å bli en enda bedre leder, og hos medarbeider hvordan han/hun kan påvirke. - krav til leder, forståelse av lederrollen - hvordan øke engasjement, effektivitet, produktivitet og nærvær? - hvordan få ut potensialet i den enkelte- hvordan få medarbeiderengasjement . Passer for ledere på alle nivåer, men kan også tilpasses for hele organisasjon. Passer for alle som har kunder i en eller annen form
Kurs med Kari Skybak
Ledelse av medarbeidere som ikke leverer
Målet med kurset er at leder ved kursets slutt skal ha tenkt ut en plan/oppfatning av hvordan han/hun skal gå frem for å få positiv endring i prestasjonen fra medarbeidere. -Hva er årsaker til leveranse/prestasjon under forventning? -Hvordan lede disse medarbeiderne? -De ubehagelige og vanskelige sakene -Alternative løp og løsninger Kurset passer for alle ledere med personalansvar
Utvikling av servicekultur
Trenger organisasjonen det? Hvilke forutsetninger finnes ? Hva kan oppnås? Hvordan få medarbeidere til å yte mer, med glede? Hvordan gå frem ?
Talerlisten mener
Kari Skybak har stor tyngde og mye erfaring når hun holder foredrag om servicekultur. Hun bruker en rekke historier og eksempler, noe som gjør det interessant og fengende å høre på. Hun er personlig, konkret og engasjerende i sine foredrag, og kan også lage kortere og lengre kurs og workshop om salg, service og servicekultur, der deltakerne blir engasjert underveis.
Kari Skybak har 3 vurderinger
Olivia Restauranter
Advokatfirmaet Kildebo AS
Norges Røde Kors
Legg igjen en vurdering