Covid 19-tilpasning: Vi har god erfaring med digitale foredrag, og har råd og løsninger!

Kari Skybak

Ekspert på servicekultur

Fra 17.000,- per foredrag

Fra 20.000,- per kurs

Send forespørsel Hjelp meg

Om Kari Skybak

Kari Skybak holder foredrag om kundeservice og servicekultur. Hun brenner utvikling av positiv kultur med vekt på service, ledelse og medarbeidergasjement. Personalkostnadene i Norge er høye, og er det lønnsomt å ha gode medarbeidere og velfungerende ledere. Hun har 30 års toppledererfaring, og solid erfaring med å utvikle organisasjoner. Kari har vært HR-sjef i ulike bransjer; i Ving, DHL International og GET. I 13 år var hun HR-direktør i Flytoget AS, som i hennes periode oppnådde svært gode økonomiske resultater, topp-plasseringer i Great Place to Work, stadig høyere kundetilfredshet og en halvering av sykefraværet. Kari var også her sentral i utviklingen av servicekulturen. Hun har en engasjerende form og har både en strategisk og praktisk tilnærming til temaene med aktiv bruk av eksempler. Kari snakker like gjerne for ledergrupper som for medarbeidere i private og offentlige virksomheter – alle som ønsker å utvikle kultur og som bidrar til enda mer fornøyde kunder og brukere.

Foredrag med Kari Skybak

Hvordan bli kundens favoritt

Mange har god service, men hvordan skille seg ut i konkurransen? Dette foredraget har som formål at den enkelte blir enda mer bevisst og engasjert i kundemøtet. Medarbeidere vil oppleve at de får nyttig påfyll og inspirasjon i hverdagen-Kundens forventninger -Hvordan "orke" å være like god hele tiden? -Utvikling av servicekultur - Fundamentet for god service-Service i en digital tid -Jeg som "serviceleverandør"

«Alle fortjener å ha en god leder»

Foredraget har til hensikt å øke bevissthet hos leder hva som skal til for å bli en enda bedre leder, og hos medarbeider hvordan han/hun kan påvirke. - krav til leder, forståelse av lederrollen - hvordan øke engasjement, effektivitet, produktivitet og nærvær? - hvordan få ut potensialet i den enkelte- hvordan få medarbeiderengasjement . Passer for ledere på alle nivåer, men kan også tilpasses for hele organisasjon. Passer for alle som har kunder i en eller annen form

Kurs med Kari Skybak

Ledelse av medarbeidere som ikke leverer

Målet med kurset er at leder ved kursets slutt skal ha tenkt ut en plan/oppfatning av hvordan han/hun skal gå frem for å få positiv endring i prestasjonen fra medarbeidere. -Hva er årsaker til leveranse/prestasjon under forventning? -Hvordan lede disse medarbeiderne? -De ubehagelige og vanskelige sakene -Alternative løp og løsninger Kurset passer for alle ledere med personalansvar

Utvikling av servicekultur

Trenger organisasjonen det? Hvilke forutsetninger finnes ? Hva kan oppnås? Hvordan få medarbeidere til å yte mer, med glede? Hvordan gå frem ?

Talerlisten mener

Kari Skybak har stor tyngde og mye erfaring når hun holder foredrag om servicekultur. Hun bruker en rekke historier og eksempler, noe som gjør det interessant og fengende å høre på. Hun er personlig, konkret og engasjerende i sine foredrag, og kan også lage kortere og lengre kurs og workshop om salg, service og servicekultur, der deltakerne blir engasjert underveis.

Kari Skybak har 3 vurderinger

Kristin Arnkværn

19. februar 2020

Olivia Restauranter

6

Jeg har hatt gleden av å se Kari på scenen ved mange anledninger, og det har alltid vært en inspirerende og lærerik opplevelse. Vi har valgt Kari for både leder- og serviceutvikling til Olivia Restauranter bla til åpningen av Olivia Eger. Dette ble vår mest vellykkede åpning så langt med fantastiske avisanmeldelser og svært fornøyde gjester og medarbeidere. Kari evner å få mennesker til å ta ansvar og forstå egne evner, samt hvilken påvirkningskraft man har som enkeltindivid i møte med andre mennesker. Kari er relevant og tidløs, og inspirerer både en ung og voksen målgruppe. Mine varmeste anbefalinger!

Bjørn Jacobsen

6. februar 2020

Advokatfirmaet Kildebo AS

6

Kari holdt foredrag om bedriftskultur og lederskap for våre klienter på et HR-arrangement. Vi var strålende fornøyd og vi fikk meget gode tilbakemeldinger fra deltakerne. Kari kombinerer dyp innsikt med erfaring og evner også å formidle innholdet på en morsom og engasjerende måte. Anbefales.

Mirza Hadzalic

13. desember 2019

Norges Røde Kors

5

Kari gjorde et veldig godt inntrykk til avdelingen som var tilstede. Vi fikk et inspirerende foredrag knyttet til hva god service handler om, selvledelse og motivasjon. Kan trygt anbefale Kari til fremtidige kunder.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2021 © Talerlisten AS