
Om Peder Haugfos
Peder Haugfos holder foredrag om kreativ konseptutvikling, strategi og merkevarebygging, spesielt mot unge målgrupper. Hans spisskompetanse er hvordan virksomheter og annonsører bør jobbe for å treffe de yngre generasjonene. Ved å bygge communities og tillit gjennom godt innhold, design og strategi, kan bedrifter høste et enormt potensial. Hvordan dere kan gjøre dette, lærer Peder bort i sine foredrag.
Foredragene til Peder baserer seg på aktuelle eksempler, med bunn i forskning. Han har både bidratt i, og gjort egen forskning innen sosiale medier, GEN Z og populærkultur, og har flere akademiske publikasjoner på sin CV. I sine foredrag, vever Peder Haugfos ofte sammen ulike tematikker for å belyse hvor vi kommer fra, hvor vi er og hvor vi er på vei innen feltene ungdomskultur og sosiale medier. Han er kjent for å ha hypervisuelle presentasjoner og gi publikum en vitamininnsprøytning og innsikt utenom det vanlige.
Peder har lang erfaring som foredragsholder, konferansier, programleder og ordstyrer blant annet fra NRK P2 og P3. Han har også erfaring fra å jobbe med redaksjonelle mediebedrifter internasjonalt og med merkevarer innen populærkultur.
Peder Haugfos gjør også konferansieroppdrag, og holder ulike kurs tilpasset kundens behov. Dersom dere ønsker å bedre forstå ungdomskulturen og Gen Z, eller lære mer om sosiale medier, merkevarebygging, og branding mot denne gruppen, er Peder Haugfos et godt valg!
Ta kontakt for å høre mer om hvordan Peder kan hjelpe deres bedrift.
Vestland
Norsk, Engelsk
Foredrag med Peder Haugfos
400 slides om digitale trender, oppmerksomhetsøkonomi, branding og ungdomskultur på 40 minutter
Sosiale Medier i dag og i morgen
Slik når du ungt i 2025
Subkulturell merkevarebygging
Gjennomsnittlighetens tidsalder
Talerlisten mener
Peder Haugfos er en kreativ kraft som bygger sine foredrag og anbefalinger både på forskning og analyse og på praktisk erfaring og observasjoner. Han har en frisk formidlingsstil med mange eksempler og case, både fra Norge og ellers i verden. Han både viser dere det store bildet og kan problematisere konkrete utfordringer, som for eksempel hvordan å tilpasse en sterk merkevare til nye målgrupper.