Peder Haugfos

Peder Haugfos

Unge målgrupper, merkevarebygging og tillit

Fra kr 28.000,-

For inntil 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel

Om Peder Haugfos

Peder Haugfos holder foredrag om kreativ konseptutvikling, strategi og merkevarebygging, spesielt mot unge målgrupper. Han har spisskompetanse i å aktivere unge målgrupper, bygge communities og bygge tillit gjennom godt innhold, design og strategi. Haugfos har bred erfaring fra å jobbe med redaksjonelle mediebedrifter internasjonalt og med merkevarer innen populærkultur.

Haugfos har bidratt i og gjort egen forskning innen sosiale medier, GEN Z og populærkultur og har flere akademiske publikasjoner på sin cv. Han har lang erfaring som konferansier, programleder og ordstyrer blant annet fra NRK P2 og P3.

Videre har Peder Haugfos bred erfaring som foredragsholder både i Norge og utlandet. Han tilbyr kurs og foredrag om digital ungdomskultur, identitetsforståelse, GEN Z, branding, utvikling og oppslutning i sosiale medier, design og estetiske preferanser i dag, ny teknologi i mediesektoren, oppmerksomhetsøkonomi, tillit og framtidens sosiale mede univers.

Haugfos vever ofte sammen ulike tematikker for å belyse hvor vi kommer fra, hvor vi er og hvor vi er på vei innen disse feltene. Haugfos er kjent for å veve sammen hypervisuelle presentasjoner og gi publikum et vitamininnsprøytning og innsikt utenom det vanlige.

Hjemsted
Vestland
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Peder Haugfos

400 slides om digitale trender, oppmerksomhetsøkonomi, branding og ungdomskultur på 40 minutter

Dette hypervisuelle foredraget tar for seg ungdomskultur, gen z, identitetsforståelse i 2024, dere forhold til merkevarer, medier og ny teknologi og hvordan man kan bygge tillitsfulle relasjoner med de unge i dag.

Sosiale Medier i dag og i morgen

Et foredrag om oppslutning i ulike SoMe-plattformer, hva folk gjør i de ulike plattformene og hvordan SoMe-universet kommer til å bli seende ut i fremtiden.

Slik når du ungt i 2024

Et grundig foredrag om hvordan man bygger tillitsfulle relasjoner med unge brukere som merkevare i 2024. Både med og utenfor sosiale medier.

Subkulturell merkevarebygging

Et foredrag om hvorfor det er vanskelig å nå brede målgrupper i 2024 og hvordan man med hjelp av globale subkulturer og ny merkevarestrategi kan bygge en troverdighet som merkevare i 2024.

Gjennomsnittlighetens tidsalder

Et foredrag om hvorfor all merekvarebygging, design og innhold ser likt ut i 2024. Dette foredraget tar for seg hvorfor innhold ser likere ut i dag enn før, hvorfor vi har endt opp her og 3 strategier for hvordan du kan bryte gjennom og begynne å bli lagt merke til og få masse fans.

2024 © Talerlisten AS