Om Cathrine Magnus
Cathrine Magnus holder inspirerende foredrag om service og kundebehandling. Hun har jobbet med salg og service i flere tiår, blant annet i SAS, Scandic Hotels og i Olav Thon Gruppen. Hun har holdt hundrevis av foredrag og kurset ansatte på omtrent alle Thon-hoteller og kjøpesentre i hele Norge.
Et foredrag med Cathrine Magnus tar gjerne utgangspunkt i at de fleste vet hva som skal til for å yte god service. Likevel er det mye å gå på de fleste steder. Medarbeiderne fokuserer for ofte på det som er negativ og vanskelig, i stedet for det som er positivt og enkelt. Denne «sannheten» tar Cathrine tak i ved å vise til en enkel modell og fire hovedområder der alle kan være mer bevisste og gjøre forbedringer. Publikum aktiveres underveis med små oppgaver og diskusjoner i salen eller på scenen.
Foredragene til Cathrine Magnus er energiske, personlige og morsomme. Samtidig inneholder de tankevekkende påstander og konkret inspirasjon til hva hver enkelt kan gjøre for å yte bedre service og være en mer motiverende kollega i hverdagen. Cathrine holder foredrag på 45-60 minutter og halv- eller heldagskurs. Ta kontakt for en hyggelig prat og et godt tilbud.
Oslo
Ja
Foredrag med Cathrine Magnus
Det begynner med deg
I dette foredraget tar Cathrine tak i den erkjennelsen at de fleste vet hva god kundeservice er, og hva de bør gjøre i jobben sin, men likevel er det mye som kan bli mye bedre. Det handler derfor om å ikke bare ha kompetanse, men også vilje og evne til å yte det lille ekstra. Med historier, eksempler og oppfordringer viser Cathrine hva du og kollegene kan gjøre for å skape bedre kundeservice.
Talerlisten mener
Cathrine Magnus er en engasjerende foredragsholder som bruker humor, historier og små oppgaver som publikum løser underveis. Hennes kurs og foredrag passer for alle som har kolleger, spesielt butikker, kjøpesentre, hotell, helsebedrifter og andre virksomheter der menneskemøter og kundeopplevelse er viktige suksesskriterier.