Cathrine Moksnes

Merkevarebygger og trendkurator.

Fra kr 30.000,-

For inntil 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel

Om Cathrine Moksnes

Trenger dere et foredrag om merkevarebygging, forbrukertrender eller grønn vekst? Med 20 års erfaring innen merkevarebygging og kommersiell strategi fra kjente merkevarer som blant annet McDonald`s vet Cathrine Moksnes hvordan man bedriver merkevarebygging tilpasset dagens marked. Cathrine er en dreven foredragsholder som holder inspirerende foredrag som gjør at man ser verden litt annerledes etterpå. Cathrine mener at vinnerne i dagens marked og fremover er de som kjenner kundene sine best! Hun hjelper selskaper å forstå de endringer som skjer og hvordan det påvirker forbrukernes hverdag og dermed også norske bedrifter. Cathrine tilpasser foredraget til den enkelte kunde og har erfaring innen et bredt spekter av bransjer.

Fagekspert
Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Nei

Foredrag med Cathrine Moksnes

Forbrukertrender 2023 - 10 trender du må kjenne til for å være relevant for kundene dine

Vinnerne i dagens marked er de som forstår kundene sine og verden de lever i best! Bli oppdatert på de viktigste trendene du må kjenne til nå. Noen av trendene Cathrine snakker om er: - Grønn vekst - Orden i kaosets tid - Fra å være forskjellig til å gjøre en forskjell - Det store tillits- og maktskiftet - Den emosjonelle revolusjonen

Merkevarebygging i en digital verden?

Verden har alltid vært i endring, men den har aldri endret seg så raskt som nå. Samtidig vil den aldri endres så sakte som nå. Vi har tilgang til mer data på mobilen vår enn Bill Clinton hadde når han var president i USA. Det hevdes at i 2018 så gikk data forbi olje i å være verdens mest verdifulle ressurs, men teknologi er fremdeles bare et verktøy, ikke en løsning. Foredraget tar for seg hvordan vi kan bruke teknologi som et verktøy for å være relevante for dagens forbrukere.

Grønn vekst! Kan vi snakke om bærekraft og hvordan skal vi gjøre det?

Et praktisk og inspirerende foredrag som hjelper selskap med å forstå hvordan man kan snakke om bærekraft både internt og eksternt uten å grønnvaske. Foredraget tilpasses bransje og modenhet i forhold til bærekraftarbeidet hos selskapet.

2024 © Talerlisten AS