Om Christian Kamhaug
Christian Kamhaug er et digitalt kommunikasjonshode med sterk kommersiell legning. I dag er han sjef for sosiale medier og digitale kanaler i Intrum-konsernet – verdens ledende aktør innenfor inkasso og kredittjenester. Han har en lang og variert internasjonal karriere innenfor digitalt salg, markedsføring og kommunikasjon. Han var den første Head of Social Media for flyselskapet SAS. Der fikk han sin ilddåp under askekrisen i april 2010, da vulkansk aske fra Island stengte luftrommet over Europa, og sosiale medier ble en essensiell kanal for krisekommunikasjon og kontakt med titusenvis av strandede kunder. Som kommunikasjonsrådgiver har han bistått en lang rekke private og offentlige virksomheter, som blant annet Oslo Lufthavn, Codan Forsikring, Virke Gravferd, Nordea, Statoil og NHO Reiseliv. I 2016 fikk han prisen Årets Sosiale Medier Rådgiver. Christian er en mye brukt foredragsholder og kursleder innenfor sosiale medier og digital krisekommunikasjon, nasjonalt og internasjonalt.
Viken
Ja
Foredrag med Christian Kamhaug
Når dritten treffer den digitale vifta - digital krisekommunikasjon
Hvordan kan og bør du bruke sosiale og digitale medier i krisesituasjoner? Aktuelle caser og konkrete tips til arbeidet før, under og etter kriser.
Norsk og internasjonal luftfart
Hva skjer i luftfarten? Hvorfor dukket det opp mange nye flyselskaper under pandemien. Hvorfor gikk det som det gikk med >Flyr, og hva er det Norwegian gjør riktig. Hvordan skal bransjen bli klimanøytral, og hva er den spennende nye teknologien som skal gjøre slutt på flyskammen?
Hvordan få oppmerksomet om kjedelige produkter
Ikke alle produkter og tjenester får like stor oppmerksomhet i tradisojnelle og sosiale medier. Hvordan du du jobbe med å skape gode historier og interessante vinklinger som allikevel skaper interesse hos journalister og publikum. Konkrete tips og faktisk erfaring fra en rekke "kjedelige" bransjer.
Kundeservice i sosiale medier
Hvordan kan du drive super kundeservice ved hjelp av sosiale medier? Hvem er de beste internt på å drive kundeservice? Fallgruver og muligheter. Konkrete tips og faktiske eksempler fra flere bransjer.
Reduser friksjon i kundereisen ved hjelp av teknologi
Hvordan kan teknolgi og nye digitale løsninger redusere friksjon i kundereisen inspirasjonsforedrag om hvordan digitale løsninger og ny teknologi kan forbedre kundereisen og gi deg mer fornøyde kunder.