Christian Kamhaug

Christian Kamhaug

Direktør, sosiale medier og digitale kanaler

Fra 15.000,- per foredragCa. pris for 45 min. i foredragsholders hjem-region. Mva. kommer i tillegg.

Send forespørsel Bli kontaktet

Om Christian Kamhaug

Christian Kamhaug er et digitalt kommunikasjonshode med sterk kommersiell legning. I dag er han sjef for sosiale medier og digitale kanaler i Intrum-konsernet – verdens ledende aktør innenfor inkasso og kredittjenester. Han har en lang og variert internasjonal karriere innenfor digitalt salg, markedsføring og kommunikasjon. Han var den første Head of Social Media for flyselskapet SAS. Der fikk han sin ilddåp under askekrisen i april 2010, da vulkansk aske fra Island stengte luftrommet over Europa, og sosiale medier ble en essensiell kanal for krisekommunikasjon og kontakt med titusenvis av strandede kunder. Som kommunikasjonsrådgiver har han bistått en lang rekke private og offentlige virksomheter, som blant annet Oslo Lufthavn, Codan Forsikring, Virke Gravferd, Nordea, Statoil og NHO Reiseliv. I 2016 fikk han prisen Årets Sosiale Medier Rådgiver. Christian er en mye brukt foredragsholder og kursleder innenfor sosiale medier og digital krisekommunikasjon, nasjonalt og internasjonalt.

Foredrag med Christian Kamhaug

Når dritten treffer den digitale vifta - digital krisekommunikasjon

Hvordan kan og bør du bruke sosiale og digitale medier i krisesituasjoner? Aktuelle caser og konkrete tips til arbeidet før, under og etter kriser.

Workplace by Facebook - moderne interkommunikasjon

Workplace er "Facebook for bedrifter" - et moderne verktøy for internkommunikasjon basert på Facebook. Hva er det? Hva kan det løse og hva kan det ikke løse? Hvordan kan lederkommunikasjonen løftes ved bruk av Workplace? Faktiske erfaringer fra verdens største selskap innen inkasso med 8000 ansatte i 23 land. Tips og erfaringer.

Hvordan få oppmerksomet om kjedelige produkter

Ikke alle produkter og tjenester får like stor oppmerksomhet i tradisojnelle og sosiale medier. Hvordan du du jobbe med å skape gode historier og interessante vinklinger som allikevel skaper interesse hos journalister og publikum. Konkrete tips og faktisk erfaring fra en rekke "kjedelige" bransjer.

Kundeservice i sosiale medier

Hvordan kan du drive super kundeservice ved hjelp av sosiale medier? Hvem er de beste internt på å drive kundeservice? Fallgruver og muligheter. Konkrete tips og faktiske eksempler fra flere bransjer.

Reduser friksjon i kundereisen ved hjelp av teknologi

Hvordan kan teknolgi og nye digitale løsninger redusere friksjon i kundereisen inspirasjonsforedrag om hvordan digitale løsninger og ny teknologi kan forbedre kundereisen og gi deg mer fornøyde kunder.

Christian Kamhaug har 4 vurderinger

Mari Bræin Faaberg

21. mars 2018

Codan Forsikring

6

Jeg ble kjent med Christian da han ble vår nye kundekontakt i PR-byrået vårt, og jeg oppdaget raskt hvor mye energi han legger ned i å oppnå gode resultater. Christian hjalp oss med å øke synlighet og oppmerksomheten om «kjedelige temaer», så vi har nok litt av æren for det ene foredraget hans ;). Christian har holdt flere levende og engasjerende kurs og foredrag for våre medarbeidere. Særlig god hjelp hadde vi da vi skulle etablere et online kundeserviceteam. Christan bisto i utvikling av opplæringsmateriell og holdt kurs for våre kundeservicemedarbeidere, som aldri før hadde besvart kundehenvendelser i det offentlige rom, dvs i sosiale medier. Min opplevelse er at Christan har en overbevisende og tydelig stil, han er pedagogisk, morsom og dyktig til å skape engasjement og stolthet blant kursdeltakere. Det er jo herlig når man både kan lære noe nytt og ha det skikkelig moro samtidig.

Ninni Aarhus Tranum

13. mars 2018

Akershus Reiselivsråd

5

Vi hadde Christian Kamhaug på en samling for ca. 50 reiselivsbedrifter fra Akershus, Hedmark, Østfold og Värmland. Med glimt i øyet fortalte han om den «spede» begynnelse med facebook i SAS og hvilken makt sosiale medier har da og nå. Det meste er selvopplevd noe som gjør det enda mer relevant – synes det er viktig at foredragsholder har kjent det på kroppen (bokstavelig talt) – og det ikke bare er «tomme ord» som man har lest seg opp på. Anbefales fra meg og mine kollegaer – et godt valg!

Henrik Diskerud Meyer

11. mars 2018

Halden kommune / Kommunikasjonsforeningen

5

Christian Kamhaug er en dyktig og inspirerende foredragsholder som villig deler av egne erfaringer fra en spennende karriere. Kommunikasjonsforeningen i Østfold hadde Christians foredrag om Workplace by Facebook som en viktig del av et seminar om internkommunikasjon. Det ble meget godt mottatt av våre medlemmer. I tillegg til at Christian er drivende god på det han forteller om, så er han en fin fyr som det er enkelt å gjøre avtaler med. Anbefales!

Rune Mørck Wergeland

9. mars 2018

WergelandApenes

5

Christian Kamhaug gir et levende og godt foredrag hvor han byr på egne erfaringer, og evner å gjøre dem nyttige for tilhørerne. Hans lange digitale erfaring kommer tydelig fram. Både med B2C og B2B-erfaring leverer han matnyttig, innsiktsfullt og underholdende. Jeg kan trygt anbefale ham.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2019 © Talerlisten AS