Last ned bilde

Lise Tangen Hansen

Forbrukertrender i den digitale økonomien

Fra kr 30.000,-

For inntil 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Lise Tangen Hansen

Lise Tangen Hansen er ekspert på forbrukers mindset som en konsekvens av digitalisering. Hun kobler fersk markeds- og forbrukerinnsikt med hvordan du kan nå fram til forbruker. Hun har alltid pulsen på drivkreftene i markedet og vært toneangivende i mediebildet i en årrekke, rundt digitalisering, kundelojalitet og utfordringer/muligheter for annonsører knyttet til Millennials og Generasjon Z. Lise er tydelig i sin tale, og vil garantert komme med implikasjoner for din bransje. Foredragene til Lise er godt forberedt, oppdatert og poengterte, og hun engasjerer seg personlig så du som arrangør får best mulig resultat. Som bakgrunn har hun over 20 års erfaring innen markedsføring, analyse og teknologi fra selskapene Penetrace, Carat, Vizeum og Ringnes. I dag jobber hun som CXO (Chief Experience Officer) i martech selskapet Papirfly hvor kundeopplevelse og teknologi er hverdagen. Lise var nominert til Årets foredragsholder hos ANFO i både 2015 og 2018, og vant tittelen i 2018.

Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Nei

Foredrag med Lise Tangen Hansen

Forbrukertrender i den digitale økonomien; hvordan unngå at din merkevare blir et offer

Bratt dalende kundelojalitet er en tydelig effekt av disrupsjon og digitalisering. Det kan få dødelige følger for merkevarer som ikke følger med. Lise vil i dette foredraget fokusere på 7 forbrukertrender og forbrukerkrav som er her nå og som ikke «går over i morgen». Gjennom sin mangeårige erfaring fra annonsørsiden i Ringnes og som strateg fra byråsiden vil hun gi tydelige overlevelsesråd for å unngå å bli et offer i den digitale økonomien.

Hvordan digitalisering dreper tradisjonell kundelojalitet

I det pågående ordskiftet om innovasjon, digitalisering og "den nye økonomien", er det én side som har vært altfor lite belyst, men som har stor betydning: nemlig hvordan den digitale disrupsjonen påvirker merkevarers kundelojalitet. Kundelojaliteten, slik vi tradisjonelt kjenner den, finnes ikke lengre. Kortene er delt ut på nytt og konkurransebildet er endret.

Skreddersøm for ditt behov

Se video

Talerlisten mener

Lise Tangen Hansens styrke er at hun sitter på stor databasert innsikt i hva forbrukerne vil ha og gjør, i den digitale økonomien. Hun er tydelig, konkret og pedagogisk - og behagelig å høre på for publikum.

2024 © Talerlisten AS