Talerlisten
Lise Tangen Hansen

Lise Tangen Hansen

Forbrukertrender i den digitale økonomien | Oslo

Pris / 45 min

NOK 25.000,- (eks. mva)

Pris / hel dag

NOK 40.000,- (eks. mva)

Beskrivelse

Lise Tangen Hansen er ekspert på brennhete forbrukertrender, som en konsekvens av digitalisering. Hun kobler fersk markeds- og forbrukerinnsikt med hvordan du kan nå fram til forbrukerne gjennom målrettet markedsføring og produktutvikling. Hun har alltid pulsen på drivkreftene i markedet og vært toneangivende i mediebildet i en årrekke, senest nylig rundt digitalisering, kundelojalitet og utfordringer/muligheter for annonsører knyttet til Millennials. Lise er tydelig i sin tale, og vil garantert komme med implikasjoner for din bransje. I dag jobber hun som Head of Consulting i marketingteknologi byrået Penetrace som er en hub for marketing performance data og med tilhørende konsulenttjenester. Lise har 18 års erfaring innen markedsføring og kommunikasjon. Før hun startet i Penetrace jobbet hun i mediebyråene Carat og Vizeum som direktør for forbrukerinnsikt og analyse, før dette 7 år som analysesjef i Ringnes og 5 år i et analysebyrå. Lise har en mastergrad i markedsføring fra Australia. Foredragene til Lise er godt forberedt, oppdatert og poengterte og hun engasjerer seg personlig så du som arrangør får best mulig resultat.

Se video av Lise Tangen Hansen

Foredrag

Forbrukertrender i den digitale økonomien

Bratt dalende kundelojalitet er en tydelig effekt av disrupsjon og digitalisering. Det kan få dødelige følger for merkevarer som ikke følger med. Lise vil i dette foredraget fokusere på hvilke forbrukertrender som er her nå og som ikke «går over i morgen». Gjennom sin mangeårige erfaring fra annonsørsiden i Ringnes Bryggerier og som strateg og rådgiver fra byråsiden vil hun gi tydelige overlevelsesråd for å møte den nye kundelojaliteten samt konsekvenser av å ikke starte den digitale transformasjonen tidsnok...

Hvordan digitalisering dreper tradisjonell kundelojalitet

I det pågående ordskiftet om innovasjon, digitalisering og "den nye økonomien", er det én side som har vært altfor lite belyst, men som har stor betydning: nemlig hvordan den digitale disrupsjonen påvirker merkevarers kundelojalitet. Kundelojaliteten, slik vi tradisjonelt kjenner den, finnes ikke lengre. Kortene er delt ut på nytt og konkurransebildet er endret.

Skreddersøm for ditt behov

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev for arrangører og få spesialtilbud, nyheter og nyttig informasjon!

Lise Tangen Hansen har 2 vurderinger

David Kollsete

3. mars 2017

Trondheim Markedsforening

6

Lise holdt foredraget «Forbrukertrender som endrer hvordan merkevarer gjør business» på Markedskonferansen 2017 i Trondheim. Hun kom meget godt forberedt og leverte et strålende foredrag om aktuelle forbrukertrender som var relevant og treffende. Underveis delte hun også personlige betraktninger som helt klart bar preg av sterk faglig kompetanse knyttet til innsikt, data og analyse. Foruten å ha en tydelig faglig tyngde brukte hun også mye tid på å bli kjent med foreningen og konferansens deltagere. Dette brakte helt klart en ny dimensjon til konferansen da hun er en sosial og trivelig person. Anbefales på det varmeste!

Leif J Laugen

20. februar 2017

Krogsveen

6

Lise Tangen Hansen er en engasjert foredragsholder med svært god innsikt i de aktuelle temaene. Vi benyttet henne i et engere forum hvor vi fikk nyttige diskusjoner underveis og i etterkant.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

© 2017 Talerlisten AS