Digitalt foredrag eller online konferanse? Les våre råd her

Lise Tangen Hansen

Forbrukertrender i den digitale økonomien

Fra 19.000,- per foredrag

Send forespørsel Bli kontaktet

Om Lise Tangen Hansen

Lise Tangen Hansen er ekspert på brennhete forbrukertrender som en konsekvens av digitalisering. Hun kobler fersk markeds- og forbrukerinnsikt med hvordan du kan nå fram til forbrukerne. Hun har alltid pulsen på drivkreftene i markedet og vært toneangivende i mediebildet i en årrekke, senest nylig rundt digitalisering, kundelojalitet og utfordringer/muligheter for annonsører knyttet til Millennials. Lise er tydelig i sin tale, og vil garantert komme med implikasjoner for din bransje. Foredragene til Lise er godt forberedt, oppdatert og poengterte og hun engasjerer seg personlig så du som arrangør får best mulig resultat. Som bakgrunn har hun over 20 års erfaring innen markedsføring og kommunikasjon fra byråene Carat, Vizeum og fra Ringnes Bryggerier. I dag jobber hun kundedirektør i marketingbyrået Penetrace hvor digitalisering og teknologi er en del av hverdagen. Lise var nominert til «Årets foredragsholder» hos ANFO i både 2015 og 2018, og vant tittelen i 2018.

Foredrag med Lise Tangen Hansen

Forbrukertrender i den digitale økonomien; hvordan unngå at din merkevare blir et offer

Bratt dalende kundelojalitet er en tydelig effekt av disrupsjon og digitalisering. Det kan få dødelige følger for merkevarer som ikke følger med. Lise vil i dette foredraget fokusere på 7 forbrukertrender og forbrukerkrav som er her nå og som ikke «går over i morgen». Gjennom sin mangeårige erfaring fra annonsørsiden i Ringnes og som strateg fra byråsiden vil hun gi tydelige overlevelsesråd for å unngå å bli et offer i den digitale økonomien.

Hvordan digitalisering dreper tradisjonell kundelojalitet

I det pågående ordskiftet om innovasjon, digitalisering og "den nye økonomien", er det én side som har vært altfor lite belyst, men som har stor betydning: nemlig hvordan den digitale disrupsjonen påvirker merkevarers kundelojalitet. Kundelojaliteten, slik vi tradisjonelt kjenner den, finnes ikke lengre. Kortene er delt ut på nytt og konkurransebildet er endret.

Skreddersøm for ditt behov

Talerlisten mener

Lise Tangen Hansens styrke er at hun sitter på stor databasert innsikt i hva forbrukerne vil ha og gjør, i den digitale økonomien. Hun er tydelig, konkret og pedagogisk - og behagelig å høre på for publikum.

Lise Tangen Hansen har 5 vurderinger

Thomas Seeberg

20. mai 2020

6.Sans Event

6

Vi benyttet Lise under Norges første drive in konferanse, som var et hybridarrangement for deltakere på web og fysisk tilstede i sine biler i Telenor Arena. Hun ble utfordret til å belyse forbrukernes mind-set og adferd i denne pandemi tiden og hvordan forbrukerne vil kunne adoptere visse trender fra denne tiden og inn i fremtiden ved feks bruk av digitale kanaler. Hun leverte 100% og vi som byrå og vår kunde var meget fornøyde med hennes leveranse. Vi anbefaler Lise på det sterkeste og gleder oss til å benytte henne igjen 🙂

Karl Fredrik Lund

7. januar 2020

Brandmaster AS

6

Lise er en engasjert foredragsholder med svært dyp kunnskap om faget markedsanalyse og merkevareledelse. Vi har fulgt Lise over tid, og undertegnede har benyttet henne som foredragsholder ved flere anledninger. Hun evner å fange publikums interesse med gode pedagogiske fremstillinger og eksempler slik at selv komplekse problemstillinger kan fremstå som lettfattelige og inspirerende. Hun holdt eksempelvis foredraget «9 tips til hvordan du lykkes som markedsfører» på vårt seminar hvor hun scoret svært høyt på våre undersøkelser. Jeg kan anbefale Lise på det varmeste.

Cecilie Staude

7. januar 2020

Handelshøyskolen BI

6

Inspirerende Lise Tangen Hansen holdt nylig en svært god og ikke minst faglig fundert forelesning om «Forbrukernes Mindset» i lys av bærekraft i excecutivekurset mitt «Bærekraft som konkurransefortrinn» her på Handelshøyskolen BI. Som en del av eksamensoppgaven skal studentene evaluere sin egen innsats og kurset som sådan. Hos mange av studentene ble Lise trukket frem som en fremragende bidragsyter til innsikt og læring. Som fagansvarlig for kurset er jeg helt enig! Vi kommer til å invitere Lise tilbake hit til oss ved neste gjennomføring. Tusen takk 🙂

David Kollsete

3. mars 2017

Trondheim Markedsforening

6

Lise holdt foredraget «Forbrukertrender som endrer hvordan merkevarer gjør business» på Markedskonferansen 2017 i Trondheim. Hun kom meget godt forberedt og leverte et strålende foredrag om aktuelle forbrukertrender som var relevant og treffende. Underveis delte hun også personlige betraktninger som helt klart bar preg av sterk faglig kompetanse knyttet til innsikt, data og analyse. Foruten å ha en tydelig faglig tyngde brukte hun også mye tid på å bli kjent med foreningen og konferansens deltagere. Dette brakte helt klart en ny dimensjon til konferansen da hun er en sosial og trivelig person. Anbefales på det varmeste!

Leif J Laugen

20. februar 2017

Krogsveen

6

Lise Tangen Hansen er en engasjert foredragsholder med svært god innsikt i de aktuelle temaene. Vi benyttet henne i et engere forum hvor vi fikk nyttige diskusjoner underveis og i etterkant.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2020 © Talerlisten AS