Last ned bilde

Per Løberg Eriksen

Bærekraft, kommunikasjon og endring

Fra kr 12.500,-

For inntil 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Per Løberg Eriksen

Per Løberg Eriksen har flere års erfaring med praktisk og strategisk bærekrafts- og kommunikasjonsarbeid. Tidligere har han jobbet som ansvarlig for bærekraft i Coop Norge og med bærekraftstech i scale-up verden. I dag jobber han med bærekraft innen kritisk infrastruktur.

Per er opptatt av å fjerne misforståelser rundt bærekraft, bidra til økt kompetanse og kritisk tenkning rundt bærekraft. Men mest av alt handler det om å se mulighetene innenfor et område som uansett vil tvinge frem endring.

Per er opptatt av det kommersielle aspektet ved endring og bærekraft, og gjennom konkrete eksempler ønsker han å øke kompetansen og nysgjerrigheten for møtet med morgendagen. Bestiller du et foredrag med Per får du innsikt og blir garantert både tankefull og inspirert.

Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Per Løberg Eriksen

Det er klima- og miljøkrise, men hvor blir det av krisehåndteringen?

Det er krise. Eksistensiell krise, til og med. Men hvor er den? Hva består den av? Og hvis det er krise, hvorfor håndteres den ikke deretter? Gjennom beskrivelser av hva klima- og bærekraftskrisen består av og konkrete eksempler på hva vi kunne gjort for å håndtere den dykker Per ned i hva krisen vil kreve av oss. Og kanskje er det ikke bare krise, likevel?

Hvordan skape verdier gjennom et bærekraftig kundemøte? Konkurransekraft gjennom kundesentrisk bærekraft.

Bærekraft kan være vanskelig å forstå. Å handle bærekraftig vanskeligere. Å omsette bærekraft i kommersielle resultater kanskje vanskeligst av alt. I dette foredraget viser Per konkrete eksempler på hvordan bærekraft påvirker forbrukerne, og hvilke kommersielle muligheter som ligger i et bærekraftig kundemøte. Foredraget fokuserer på konkurransekraft både for bedrifts- og privatkundemarkedet.

Ikke la andre stikke av med lønnsomheten i bærekraften din.

Stadig flere bransjer preges av endrede rammebetingelser, drevet frem av økte krav til miljø og sosiale forhold i verdikjeden. Men det er ikke nødvendigvis markedet som blir regulert som stikker av med gevinsten. For hvor i verdikjeden skjer bærekraften, og hvor skjer verdiskapingen? Gjennom eksempler fra næringslivet tar foredraget for seg hvor raskt endringene kan skje, hvem som driver de frem – og hvordan din bedrift unngår å bli sittende med alt arbeidet, men uten verdiene som skapes.

Lynkurs i bærekraft og verktøykasse for å unngå bærekraftsforvirring

Om bærekraft som ord og tema. Hva er det, og hva betyr det? Hvorfor all diskusjonen rundt bærekraft, og hvorfor er alle uenige? Bli flytende i bærekraft med en sunn skepsis til debatten.

2024 © Talerlisten AS