Steinar B. Christensen

Ekspert på kundeservice

Fra kr 22.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Steinar B. Christensen

Steinar B. Christensen har lang fartstid som strategirådgiver og konsulent. Hans ekspertise er innen kundeservice, kundeopplevelser og digitalisering. Steinar er redaktør for Kundeserviceavisen.no, som han også har vært med på å etablere. Gjennom spalten «Lørdagsgjesten» intervjuer han ledere fra næringslivet om nettopp kundeservice, kundeopplevelser og kundereisen. Han har tidligere vært i daglig leder i næringslivsorganisasjonen Vest Næringsråd, eksportsjef i BKK og markedsdirektør i Fjordkraft. Han var initiativtaker til etableringen av Bergen Kundeserviceforum, og har siden 2005 vært prosjektleder for konferansen Kundeservicedagene i Bergen. Han ble også kåret til årets serviceambassadør i Bergen i 2005. Steinar har holdt foredrag for virksomheter innen en rekke bransjer. Blant oppdragsgiverne er blant andre Sparebanken Vest, Haraldsplass Sykehus, Amedia og Bergen Kommune. Han har gjennomført flere hundre kundemålinger, og er svært opptatt av hva som påvirker kundeopplevelsene. I juni 2017 startet han å blogge under navnet Servicehelten, der han skriver om aktuelle tema innen service og kundeopplevelser. Steinar er brennende opptatt av service og er en engasjert formidler.

Foredrag med Steinar B. Christensen

«Fremtidens kundeservice» - et foredrag om suksesskriterier for god kundeservice fremover

Ingen tribuneplass!

Hvem er ansvarlig for å bygge selskapets omdømme? Hvem er ansvarlig for et godt arbeidsmiljø? Hva er ditt bidrag til en positiv prestasjonskultur? Spiller du dine kollegaer gode? Steinar sier han kan lukte kulturen til en bedrift rett innenfor inngangsdøren. Han mener alle uansett rolle er stedfortreder for direktøren – sett fra kundens ståsted. Steinar bruker en rekke praktiske eksempler som underbygger hans poenger på en enkel og morsom måte.

2022 © Talerlisten AS