
Om Adina Broady Aasebø
Adina Broady Aasebø er medieviter, forbrukerinnsikts- og kommunikasjons-spesialist er trolig et av Norges mest nysgjerrige mennesker. Ikke nysgjerrig som i å stå med øynene på stilk bak gardina, men nysgjerrig på alle trender og konsument-innsikter som kan brukes kommersielt – gjennom å omforme forståelsen til implementerbar innsikt og treffsikre strategier. Adina er forfatter av boken «Passionistas – Women of Influence» (2019), som hun har skrevet med sosiolog Kristin Undheim. Boken baserer seg på 503 dybdeintervjuer og kvantitativ data som beskriver urbane bevisste kvinners innflytelseskraft og hva den innebærer for forbruk, ledelse og innovasjon. Adina Broady Aaasebø har mange års ledererfaring innen medie- og byråsektoren. Hun har ledet og gjennomført flere store og banebrytende analyse- og innovasjonsprosjekter, både på kunde- og media siden og vært ansvarlig for strategi og posisjonering av merkevarer i det skandinaviske markedet i en årrekke.
Oslo
Ja
Foredrag med Adina Broady Aasebø
Innovasjon i blindzonen
Passionistas er en sub-gruppe av utdannede arbeidende kvinner i de Skandinaviske Storbyene. De er vår tids renessansemennesker. De går inn i alle valg med en særegen lidenskap, de utfordrer etablerte normer og regler, de søker kontinuerlig ny kunnskap, de søker mot forbedring, forandring, fornying. De har både formell og symbolsk makt. De er overrepresentert på noen viktige kvantifiserbare parametere: ledende stillinger, høy lønn, stor kjøpekraft og stor påvirkningskraft. Men mer interessant, de deler noen særdrag. I dette foredraget får du kunnskap om hva som kjennetegner dem, deres særdrag og hvor involvering av dem i din egen virksomhet vil gi deg økt konkurransekraft. Det vil bli presentert rykende fersk innsikt om hvordan du kan manøvrere i denne omveltende tid og mulighetsrommet som bor i vår tids fremste endringsagenter: Passionistas.
Kvinner med kjøpekraft er opptatt av bærekraft
De usynlige influensene
Women of Influence