Adina Broady Aasebø

Ekspert på forbrukertrender, spesielt blant kvinner

Fra kr 27.500,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel

Om Adina Broady Aasebø

I en stadig skiftende forretningsverden er det essensielt å holde tritt med nye trender, samtidig som man bevarer kjerneprinsippene som tradisjonelt driver suksess. Med Adina Broady Aasebø, en anerkjent ekspert på strategi og innsiktsdrevet kommunikasjonsutvikling, får du nøkkelen til å utvikle din organisasjon og sikre fremtidig vekst.

Adina Broady Aasebø bringer med seg en imponerende karriere fra media- og byråsektoren, med ledende stillinger siden 2000. Hennes akademiske bakgrunn, med en grad som medieviter fra Stockholms Universitet og videreutdanning innen innovasjon og lederskap, gir henne en solid forståelse av både teori og praksis.

I 2019 forfattet Adina boken «Passionistas, Women of Influence» sammen med sosiologen Kristin Undheim. Denne boken, basert på dybdeintervjuer med over 500 meningsdannende skandinaviske kvinner, kaster lys over urbane bevisste kvinners innflytelseskraft og dens implikasjoner for forbruk, ledelse og innovasjon. Med et brennende engasjement for å forstå menneskers adferd og behov, har Adina utviklet et unikt perspektiv som hun deler gjennom inspirerende foredrag.

Gjennom sitt arbeid har Adina samarbeidet med en rekke merkevarer og bedrifter, inkludert TV2, KK, Henne, Magasinet, KappAhl, Arcus, Kirkens Bymisjon, Unicef, Volvo, Orkla, Synsam, Life og Kolonihagen. Hun bringer med seg en dyp forståelse av markedet og kundenes behov, og vet hvordan man kan tilpasse seg og trives i en stadig skiftende virkelighet.

Et av Adinas mest banebrytende prosjekter er Women of Influence Study (WOIS), som setter søkelys på å innhente data om kvinnelige meningsledere på deres premisser. Gjennom en metodisk tilnærming, utforsker WOIS hvordan disse kvinnene tar valg, hva de verdsetter, og hvordan de påvirker samfunnet rundt seg. Med ekspertise innen helse, lederskap, delingsøkonomi og bærekraft, bringer Adina ekte og implementerbar innsikt til bordet.

Adinas foredrag er ikke bare inspirerende, de er også praktiske. Hun deler nøkkel funn med konkrete eksempler og gir praktiske råd og verktøy som du umiddelbart kan ta i bruk i din bedrift. Enten det er å forstå dine kunders behov bedre, revolusjonere din kommunikasjonsstrategi eller skape et mer bærekraftig arbeidsliv, har Adina den innsikten og ekspertisen du trenger.
Så hvorfor ikke ta din bedrift til neste nivå med Adina Broady Aasebø? Med hennes unike perspektiv og inspirerende tilnærming vil du ikke bare få ny innsikt, men også legge grunnlaget for fremtidig suksess. Kontakt oss i dag for å planlegge ditt neste inspirerende foredrag med Adina!

Paneldeltaker
Fagekspert
Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Adina Broady Aasebø

Hvordan kan vi skape gode forutsettinger for et Bærekraftig arbeidsliv?

Hvordan skaper vi medarbeidere som har det bra, presterer bra og som bidrar til merverdi både i eget liv og på jobben? Vi går i dybden på forskningen om hva mennesker som utvikler robusthet faktisk gjør og deler innsikt om hvordan du kan gripe tak og selv gjøre praktiske endringer. For viste du at menisker som har det bra på jobbet både er mindre syke, mer løsningsorienterende, «selger» mer, og ikke minst er betrakting bedre på å samarbeide. Vi utforsker elementene i vad som skaper et bærekraftig arbeidsliv. Målet er at dere forlater foredraget med en forståelse av hvordan alt er sammenkoblet og fulle med inspirasjon til å iverksette små, men betydningsfulle forbedringer eller microvaner. Kanskje årets viktigste foredrag?

The power of the Silent Influencers

Bli kjent med denne viktige gruppen kvinner og hvordan du kan ta denne innsikten i bruk for å øke din konkurransekraft. «Endringsagentene» representerer ett nytt lederskap og de er uvurderlige i usikre tider og forbereder oss på eksistensiell fleksibilitet. Ikke minst har de en grunnleggende positiv innstilling der de ikke lukker øynene for det som skjer. Men de beholder troen på at det nytter å skape en bedre verden. De er meningsledere, de tester ut nye ting før andre, de initierer samarbeid og skaper mangfoldige nettverk for kan skape reell endring. De er sterke påvirkere som kan fortelle oss mye om hvordan samfunnet vil utvikle seg i forhold til arbeidsliv, innovasjon og kommunikasjon.

2024 © Talerlisten AS