Jostein Magnussen

Strategirådgiver i Netlife

Fra kr 25.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel

Om Jostein Magnussen

Jostein Magnussen i Netlife er en av Norges mest brukte foredragsholdere innen kundeopplevelse, tjeneste- og produktutvikling og alt mulig digitalt. Han blir ofte kåret til den beste foredragsholderen på konferanser og holder ofte foredrag for alt fra offentlige virksomheter til store konsern. Jostein bruker alltid erfaringen fra prosjekter hos bedrifter og offentlige virksomheter i foredragene. Derfor er det lett å kjenne seg igjen når han snakker. Han er kjent for sin jordnære stil, brennende engasjement på scenen, ofte noen øyeåpnere/provokasjoner og han gir alltid publikum noe de faktisk kan bruke etterpå, ikke bare ord.

Hjemsted
Rogaland
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Jostein Magnussen

Fiks kundeopplevelsen din

Alle snakker om kundeopplevelse, men få gjør noe med det. Her får du det du trenger for å komme i gang! Jostein gir deg verktøy, inspirasjon og erfaring fra konkrete prosjekter. Vi går gjennom hva kundeopplevelse er, hvordan det måles, hvordan du lager nyttige kundereiser, hvordan du finner ut hva du skal forbedre og hvordan du eksperimenterer for å bli bedre. Dette er holdt for ca 20 bedrifter og over 3000 personer med svært gode tilbakemeldinger.

Hva er problemet ditt?

Slik lykkes du med digital produktutvikling, med kunden i sentrum. Vi går gjennom: Hvorfor vi feiler når vi skal lage nye produkter og tjenester, Ash Maurya og hans rammeverk for “Lean innovasjon” og hvordan du setter sammen et team som kan løse problemet. Holdt på mange konferanser, frokostseminarer og for kunder.

Fremtiden som aldri kom

Stemmestyring, Google Glass, AR for alle, smarte klær, kryptovaluta osv. osv. Vi ønsker alle å forstå hva som kommer av vaner og ny teknologi slik at vi kan posisjonere oss bra og legge lure strategier. Men, vi bommer nesten alltid. Hvorfor? Hva er konsekvensene? Og hva kan vi gjøre i stedet? Jostein går gjennom hyper som forsvant, teknologi som plutselig var der og prøver å si noe lurt om hvordan vi bør takle fremtiden. Funker for deg som er lei av trendnisser internt og/eller eksternt.

Kurs med Jostein Magnussen

Fiks kundeopplevelsen din

På dette kurset går vi i dybden på verktøy, maler og metoder for å forbedre kundeopplevelsen. Basert på praktisk erfaring fra diverse bedrifter. Legg grunnlaget og få med deg folk: Hvordan er kundeopplevelsen deres i dag? - Triks og tips for å få med folk på laget - Slik funker folk (et slags grunnfag i psykologi) Bedre kundeopplevelse gjennom eksperimenter: Lær deg å lage og kjøre eksperimenter - Hvordan måle effekten av endringene? - Slik setter du arbeidet med eksperimenter i system.

2024 © Talerlisten AS