Tema: Digital markedsføring

Ole Johan Lindøe

Ole Johan Lindøe

Ole Johan Lindøe er en av Norges mest erfarne ledere og rådgivere innen digitale endringsprosesser, netthandel og digital strategi. Han har tidligere vært konserndirektør for digitalområdet og netthandel i blant annet Elkjøp, Gresvig, Expert og SAS Braathens. Han har også bred erfaring innen markedsføring og har blant annet vært markedsdirektør i Moods of Norway og […]

Sophie Elise Isachsen

Sophie Elise Isachsen (f. 1994) er et kjent navn i Norge. Allerede som 16-åring gjorde hun seg bemerket gjennom sin egen blogg, og senere har hun vært mer eller mindre synlig i det norske mediebildet jevnlig. Hun har vært med i i seks sesonger av TV-serien «Bloggerne» på TV2 Bliss, og har utgitt tre sanger, «Lionheart», […]

Berit Wattne

Berit Wattne

Berit Wattne er en leder og en foredragsholder med en utstråling og troverdighet du sjelden finner. Gjennom flere lederjobber i Aller Media, The Pure Water Company og nå som daglig leder i Cloud Media Service har hun bevist at hun både kan snu selskaper og skape gode økonomiske resultater raskt. Den viktigste nøkkelen – ved […]

Joakim Sande

Joakim Sande

Joakim Sande er en engasjert foredragsholder og sparringspartner som har bakgrunn fra markedsføring og kommersielle problemstillinger over nesten to tiår. Joakim har jobbet i en rekke roller på tvers av mer enn 20 land, og har brukt mye tid på å utvikle en dyp forståelse for markeder, merkevarer, forbrukere og kulturer. Dette har resultert i […]

Idar Vollvik

Idar Vollvik er gründeren, entreprenøren og kremmeren som kjøpte mobilselskapet Chess for 4 millioner, bygget det opp, blant annet ved hjelp av et omfattende og kreativt PR-arbeid, og solgte selskapet for 2,4 milliarder kroner til Telia Sonera i 2005. Vollvik har startet 54 selskaper, og har bøttevis med gode og dårlige erfaringer å dele. Fiskersønnen […]

Olav Mellingsæter

Olav Mellingsæter er rådgiver og produsent innen bedriftskommunikasjon. Kjernen er sosial og digital kommunikasjon, fokusert på å utnytte endringene som skapes med sosiale media og av ny teknologi som store data og kunstig intelligens. Olav jobbet tidligere som internasjonal konsulent innenfor informasjon, kommunikasjon og underholdning hos KPMG og PwC, og strukturerte virksomheter for dette. Siden […]

Janet Usken

Janet Usken

Janet Usken er den første (og sannsynligvis ennå) den eneste i Norge med en mastergrad i sosiale medier og digital markedsføring. I tillegg har hun også 9 års erfaring med digital markedsføring. Janet er mest opptatt av hvordan nettbutikker kan øke trafikk og salg fra Facebook og Instagram, og selvsagt spore dette! Kjent for å […]

Vikki Nathalie Walle-Hansen

Vikki Nathalie Walle-Hansen er analytiker med innretning mot trendanalyse og innovasjon. Hun har nylig også jobbet med forretningsstrategi for en oppstartsbedrift inne financial technology i San Francisco, der hun også fordypet seg i unge menneskers digitale vaner. Research og trendanalyse i ordets alle betydninger er hennes lidenskap, og hun er opptatt av å formidle engasjerende […]

Julie Holst Berntsen

Julie Holst Berntsen

Julie Holst Berntsen er lidenskapelig opptatt av kommunikasjon og merkevarebygging. Hun mener det handler om hvilke følelser man rører ved i forbrukerens hodet, og hvilket engasjement man greier å skape. Hva påvirker egentlig kundereisen, hvordan trigger vi en beslutningen og hvem vil vi høre på? Julie har igjennom hele sin karriere jobbet både strategisk og […]

2018 © Talerlisten AS

Vi benytter cookies på talerlisten.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. OK, jeg forstår.