Heidi Sperre

Heidi Sperre

Digital sosiolog, podkaster og daglig leder i FLY

NOK 20.000,- per foredragCa. pris for 45 min. i foredragsholders hjem-region. Mva. kommer i tillegg.

Send forespørsel

Om Heidi Sperre

Heidi Sperre er en engasjert, digital sosiolog som brenner for kommunikasjon og mulighetene som følger med. Hun har utdanning innen psykologi, organisasjonsutvikling og sosiologi. Hun har stor interesse for dette i kombinasjon med teknologi, og har skrevet masteroppgave om sosiale medier. Heidi Sperre er daglig leder i FLY as, et digitalt kommunikasjonsbyrå som tilbyr kompetanse på digitale flater i form av rådgivning, konsepter og innhold i alle relevante digitale kanaler. Hun deler strategiske vurderinger, digitale trender og konkrete tips og verktøy for hvordan lykkes på sosiale medier.

Foredrag

Lynkurs i digital markedsføring

Får du ut potensialet for dine aktiviteter på sosiale medier i dag? I foredraget får du svar på en del spørsmål: Er strategien tydelig? Brukes interne ressurser hensiktsmessig? Hvordan lages godt og relevant innhold for din målgruppe? Hvordan distribueres innholdet? Og hvordan måles effekten? Du får matnyttige tips til hvordan du skal lykkes med digital markedsføring.

Lag innhold som selger!

Alle kan skrive en tekst. Alle kan ta et bilde. Men er det nok når man skal kommunisere for en bedrift i digitale kanaler? Sosiale medier blir ofte venstrehåndsarbeid, og det første som blir nedprioritert når hverdagene er travle. I foredraget får du tips til hvordan du kan lage godt innhold med en klar strategi, en helhetlig profil, planlegging og struktur, gode verktøy for bilde - og videoredigering og ikke minst et bevisst forhold til språket i digitale kanaler.

Digitale trender i 2018

Det går fort i svingene, og markedsføring og reklame har endret seg radikalt de siste årene. Vi må forholde oss til nye plattformer og kanaler hele tiden, og som annonsør er det ikke lett å vite hvor man skal plassere seg. Hvor er man mest synlig? Hvor er målgruppen? Hvilke regler gjelder, og hvordan skal vi kommunisere i de ulike kanalene? Hvordan og hvor skal min bedrift prioritere ressursene?

Tips til hvordan lykkes på Instagram

Vi ser på telefonen vår i gjennomsnitt 150 ganger i løpet av en dag, og mesteparten av aktiviteten og kanalene er de samme. Instagram er en av dem. Du kan som bedrift bokstavelig talt være i lommen på kundene dine. Ved å ha en planmessig og relevant tilstedeværelse kan dette gi uante muligheter. Hvordan bygger du merkevaren din? Hvordan flytter du kundene fra Instagram og enda nærmere produktene dine? Og hvordan konverterer du fra kommunikasjon til salg?

Tips til hvordan lykkes på Facebook

Facebook er verdens største sosiale nettverk. Det er også en unik mulighet for din bedrift å knytte relasjoner med målgruppen og bygge merkevaren. Men hva er god kommunikasjon på Facebook? Hvor ofte skal man poste? Hva engasjerer? Hvordan kan følgere bli ambassadører for merkevaren din - og ikke minst hvordan kan du gjøre Facebook lønnsomt på kort og på lang sikt?

Heidi Sperre har 2 vurderinger

Pernilla Slotte Hjermann

26. oktober 2017

Vestfold Fylkeskommune

6

Vi hadde gleden av å få et 2,5 timerskurs med Heidi om bilder og film i kommunikasjon for bibliotekansatte. Det var 2,5 timer fullspekket med nyttige faglige råd og helt konkrete tips, presentert på en entusiastisk måte. Anbefaler dette på det sterkeste for alle som ønsker å lære mer om hvordan man bruker bilder i kommunikasjon, noe som blir mer og mer viktig både i privat og offentlig sektor.

Eirik Berge

21. oktober 2016

Possibility AS

6

Vi booket Heidi til Digitaldagen i Bergen for å snakke om Instagram. Heidi er både faglig dyktig og flink til å formidle. Hun fikk veldig gode tilbakemeldinger fra deltakerne på hennes nyttige tips, som hun illustrerte på en god måte med eksempler.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2018 © Talerlisten AS

Vi benytter cookies på talerlisten.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. OK, jeg forstår.