Om Ole Aleksander Janzso
Ole Aleksander Janzso er en erfaren konsulent og rekrutteringsrådgiver med bakgrunn fra markedsføring, teknologi og utvikling av fagmiljøer i den norske medie- og kommunikasjonsbransjen. Med sin erfaring holder han foredrag om endringer i markedsføringsbransjen og dets betydning for markedsavdelingen. Han snakker også om ansettelsesprosesser, og fremlegger funn fra medie- og kommunikasjonsbransjens største medarbeiderundersøkelse. Ole Aleksander er frittalende og ydmyk.
Oslo
Nei
Foredrag med Ole Aleksander Janzso
Kompetanse og organisering i den nye markedsavdelingen
Både faget, verktøyene og ikke minst forbrukerne har endret seg voldsomt i løpet av de siste årene. Markedsføring er ikke lenger bare reklame, men også IT, salg og innovasjon. Hva slags mennesker og hvilken kompetanse skal til for å skape en kunnskapsdrevet og effektiv markedsorganisasjon? Hva er buzzwords og hva er virkelighet? Foredraget viser noen modeller og caser, og åpner for diskusjon og spørsmål.
Hva skjer egentlig i en ansettelsesprosess?
Er du på jakt etter jobb? I alle prosesser er det et vell av koder, hindre og store muligheter for de som kjenner spillet. Hva betyr det som står i stillingsannonsen? Hva gjør deg til en "vinner" i intervjuet? Trenger du egentlig CV? Hvilken kompetanse ser "alle" etter? Foredraget passer for personer som er på vei ut i arbeidslivet, eller trenger å se seg om etter nye muligheter. Jeg deler erfaringer fra tusenvis av intervjuer og den påfølgende "praten på kammerset".
Bransjerapporten - medie- og kommunikasjonsbransjens største medarbeiderundersøkelse
Hvert år samler vi inn et omfattende datagrunnlag fra personer som jobber med markedskommunikasjon, salg, digital utvikling og andre relevante fagområder i hos annonsørene, byråene og i kanalene. Jeg går igjennom lønnsnivåer, demografi, ambisjoner og holdninger blant spesialistene og lederne som skaper resultater i markedet akkurat nå.