Stein Rømmerud

Stein Rømmerud

Ekspert på kommunikasjon og merkevarebygging

Fra kr 40.000,-

For inntil 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Stein Rømmerud

Stein Rømmerud holder foredrag om lederkommunikasjon og krisekommunikasjon. Han har vært administrerende direktør for Coca-Cola European Partners AS og er nå kommunikasjonsdirektør i Norgesgruppen. Han skiller seg fra de fleste andre toppledere ved at han har bakgrunn fra PR- og kommunikasjonsbransjen, både som kommunikasjonsdirektør og som rådgiver.

I tillegg til mer enn 15 års karriere i Coca-Cola har han også jobbet i Burson-Marsteller der han ledet avdelingen for merkevarer og markedskommunikasjon. Han er en erfaren foredragsholder i inn- og utland, og han er kjent for sine engasjerende og inspirerende foredrag, med masse tempo, innlevelse og positiv energi. Stein scorer alltid høyt på evalueringene, og får svært positive tilbakemeldinger på sine sceneopptredener, særlig fordi publikum ofte engasjeres aktivt med i fortellingen.

På fritiden er Stein også motorsportskommentator på TV, med over 20 års erfaring fra Eurosport og Viasat. Bli derfor ikke overrasket om tempoet er høyt. Ta kontakt med oss for å få en pris på Steins foredrag.

Premium
Fagekspert
Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Stein Rømmerud

Ledelse og kommunikasjon

I dette engasjerende foredraget deler Stein Rømmerud sine kommunikasjonsfaglige erfaringer fra ulike lederposisjoner, og som kommunikasjonsdirektør. Hva gjør at enkelte ledere lykkes med sin interne og eksterne kommunikasjon? Hvilke grep gjelder? Hvordan bør samspillet mellom toppleder og kommunikasjonsavdelingen være?

Evig eies kun et dårlig rykte?

I dette inspirerende foredraget deler Stein sine erfaringer krydret med anerkjent fagteori om forholdet mellom omdømme og kommersielle resultater. Hvordan bygges et omdømme? Hva er samspillet mellom

Kundefokus i grunnverdiene

Slik forankrer verdens sterkeste merkevarer kundefokuset i sine grunnverdier. Hva kan andre selskaper og organisasjoner lære?

Merkevarebygging

Hva kan norske selskaper lære av de internasjonale gigantene på dette viktige området? Hvordan bygges merkevaren gjennom hele organisasjonen, og hvilke fallgruver må man være klar over? I dette inspirerende foredraget deler Stein Rømmerud sine erfaringer fra kommunikasjonsledelse for noen av verdens sterkeste merkevarer.

2024 © Talerlisten AS