Om Tormod Sperstad
Tormod Sperstad er sjølerklært nerd og digital markedsføringsmisjonær. Han har fått ett eneste kall i yrkeslivet, og det er å spre det glade budskap om hvordan små og mellomstore bedrifter kan bruke digital markedsføring for å få fart på omsetningen. Tormod jobber til daglig som digital rådgiver i Haus Byrå AS. Han er også faglærer for webmarkedsførerstudiet til Fagskolen Kristiania, i tillegg til vert for podcasten HausPodden. Hvis du sliter med å få nok tid til markedsføring, er usikker på hvordan du får fart på Instagram-profilen til bedriften din, eller ønsker å bli mer synlig i Google – bør du ta en prat med Tormod. Med 19 års erfaring fra salg- og markedsføringsarbeid, deriblant som markedssjef i Interfil AS og som digital rådgiver i eget rådgivningsfirma, har han opparbeidet en solid kompetanse. Med ukentlige foredrag for markedsføringsstudenter og rundt 40 årlige frittstående kurs og foredrag for andre grupper, er Tormod en erfaren foredragsholder.
Innlandet
Nei
Foredrag med Tormod Sperstad
Slik vinner du kampen om kundene
Kampen om kundene er hardere enn noen gang. Hvordan kan små bedrifter ta opp kampen med store aktører med tilsynelatende endeløse budsjetter? I dette foredraget tar Tormod deg med på en digital kundereise som kan gi deg nyttige tips om hvordan du kan vinne kampen om kundene.
7 dødssynder i sosiale medier
Du har sikkert hørt om de syv dødssynder i teologisk forstand, men visste du at de samme dødssynder, i alle fall i overført betydning, også kan fungere som en veileder for bedrifter som bruker sosiale medier? I dette foredraget tar Tormod for seg syv dødssynder i sosiale medier som du for all del må unngå for at bedriften din ikke skal dømmes til digital fordømmelse i evig tid.