Talerlisten
Anna Heumrønningen

Anna Heumrønningen

Digital kommunikasjonsrådgiver

Pris / 45 min

NOK 15.000,- (eks. mva)

Beskrivelse

Anna Heumrønningen er en dyktig og engasjert foredragsholder, som formidler teknisk innsikt på en enkel og forståelig måte. Hun kobler gjerne kunnskap om digitale og sosiale plattformer opp mot omdømmebygging. Hun holder foredrag, kurs og workshops innenfor temaene digitale og sosiale medier og trender, søkemotoroptimalisering – og universell utforming. Anna er fagansvarlig for digital kommunikasjon i Apeland, og sertifisert innen Google Analytics og Google AdWords. På fritiden er hun aktiv kampsportutøver, og daglig leder av sitt eget taekwondosenter.

Foredrag

Omdømmebygging gjennom gode digitale tjenester og smart bruk av «big data»

Gjennom omdømmeundersøkelsen RepTrak måler Apeland årlig omdømmet til Norges 50 mest synlige virksomheter. De siste årene har vi sett at virksomheter som lanserer gode digitale tjenester klatrer oppover på listen. Hvordan kan man forbedre kundereisen, og dermed omdømmet, med smart bruk av digitale kanaler? Og hva er egentlig den viktigste driveren for et godt omdømme?

Omdømmebygging i sosiale medier

Hvorfor er sosiale medier viktig i omdømmearbeidet, hvordan kan de påvirke omdømmet, og hvordan du kan jobbe for å styrke virksomhetens omdømme gjennom bruk av sosiale medier? Gjennom dette foredraget belyser Anna hvordan selskapene med best omdømme i Norge bruker sosiale medier i dag, og hvordan du kan sørge for at sosiale medier integreres i kommunikasjonsmiksen for din organisasjon eller selskap.

Hvordan tenker Facebook og Google?

Hvordan sikre best mulig digital spredning? Du har sikkert lest utallige tips og råd om hvordan du skal skrive for å komme høyt opp på Google-søk eller spres bredest mulig på Facebook. Men hvis du ikke forstår hvorfor du skal gjøre de ulike grepene, kan veien til suksess bli lang. Dette foredraget gir deg en forståelse for hvorfor Facebook og Google rangerer noe innhold over annet, og hvordan du bør tenke for å lage innhold som både får god spredning og dekker behovene til målgruppen.

YouTube som reklamekanal – hvem, hva, hvordan, hvorfor?

Hvem når du på YouTube, hva fungerer best, og hvordan bør du bruke denne kanalen på best mulig måte for å oppnå effekt for din virksomhet? Anna gir deg en god oversikt over fordeler og ulemper ved YouTube, og hvorfor kanalen krever at du tenker annerledes enn ved tradisjonell reklame.

Digitale trender – hva betyr buzz-ordene og hvilke teknikker bør du satse på i dag?

Digital markedsføring har alltid vært preget av buzz-ord. Mens noen av trendene har forsvunnet, har andre blitt en naturlig del av markedsføringsmiksen. Få en oversikt over hvilke kanaler og teknikker som gir best effekt i dag.

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev for arrangører og få spesialtilbud, nyheter og nyttig informasjon!

Anna Heumrønningen har 3 vurderinger

Majken Hauknes

12. februar 2018

Helgeland Sparebank

5

Hørte Anna Heumrønningen under Social Media Days 2018. Hun engasjerende, tygg og snakket med innlevelse: Det resulterer i at hun får med seg salen – det er det ikke alle som gjør. Liker spesielt godt at det er en helthetlig kommunikasjonsbudskap i det hun formilder: Noen ganger er det bygging av omdømme du er ute etter og andre ganger er det mer salgsutløsende – også i sosiale medier.

Astrid Hovde

5. februar 2018

NOKAS

6

Jeg var på foredrag med Anna Heumrønningen under Social Media Days 2018. Som foredragsholder er hun engasjerende og trygg i det hun gjør. Hun har mye kunnskap, og er svært profesjonell. Jeg anbefaler henne på det sterkeste.

Samir Kolukcija

31. januar 2018

Statens vegvesen

6

Inspirerende foredrag om sosiale medier.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

© 2018 Talerlisten AS