Tema: Innholdsmarkedsføring

Sophie Elise Isachsen

Sophie Elise Isachsen (f. 1994) er et kjent navn i Norge. Allerede som 16-åring gjorde hun seg bemerket gjennom sin egen blogg, og senere har hun vært mer eller mindre synlig i det norske mediebildet jevnlig. Hun har vært med i i seks sesonger av TV-serien «Bloggerne» på TV2 Bliss, og har utgitt tre sanger, «Lionheart», […]

Berit Wattne

Berit Wattne

Berit Wattne er en leder og en foredragsholder med en utstråling og troverdighet du sjelden finner. Gjennom flere lederjobber i Aller Media, The Pure Water Company og nå som daglig leder i Cloud Media Service har hun bevist at hun både kan snu selskaper og skape gode økonomiske resultater raskt. Den viktigste nøkkelen – ved […]

Paal Leveraas

Paal Leveraas er sertifisert coach og team- og organisasjonsutvikler, basert i Oslo, men med et nasjonalt og internasjonalt nedslagsfelt. Han har mer enn 35 års erfaring fra ulike roller i små og store virksomheter. Han var ansvarlig redaktør i Computerworld, gründer og redaktør i digi.no før han startet egen virksomhet innen coaching, rådgivning innen ledelse […]

Siri Marte Norder Apneseth

Siri Marte Norder Apneseth

Siri Marte har 20 års erfaring som journalist, redaktør og rådgiver. Hun holder foredrag, kurs og workshops for organisasjoner som ønsker å øke sin digitale modenhet. Hun kombinerer faglig teori og praktiske eksempler og fjerner mystikken rundt de store digitale endringene for at kunder skal oppdage nye muligheter. For å øke din digitale kompetanse er […]

Geir Ove Pedersen

Geir Ove «Geeohsnap» Pedersen

Geir Ove Pedersen er en gledesspreder og tidligere Grafisk Designer, som nesten ved en tilfeldighet oppdaget Snapchat. Gjennom kreative streker og godt innhold har han i dag over 1 million daglige visninger på sine historier i Snapchat. Med sitt Influencer navn Geeohsnap har han bygget seg opp en virkelig imponerende portefølje med samarbeid med flere […]

Esben Johansen

Esben Johansen

Esben Johansen holder kurs i visuell historiefortelling og hvordan din bedrift enklest og mest kostnadseffektivt kan lage engasjerende innhold til din markedsføring, ved bruk av alt fra avansert utstyr til mobiltelefonen. Det Esben er mest opptatt av er at bedrifter skal synliggjøres gjennom å skille seg ut fremfor å være billigst eller best. Den beste […]

Julie Holst Berntsen

Julie Holst Berntsen

Julie Holst Berntsen er lidenskapelig opptatt av kommunikasjon og merkevarebygging. Hun mener det handler om hvilke følelser man rører ved i forbrukerens hodet, og hvilket engasjement man greier å skape. Hva påvirker egentlig kundereisen, hvordan trigger vi en beslutningen og hvem vil vi høre på? Julie har igjennom hele sin karriere jobbet både strategisk og […]

Eirik Berge

Eirik Berge

Eirik Berge har jobbet med digital utvikling siden han i 1998 solgte den første bannerannonsen på Bergens Tidendes hjemmeside, og har i tillegg til mange år i Bergens Tidende erfaring fra både e-handel, reklamebyrå og eventbyrå. Han jobber nå som salgssjef i Synlighet Bergen, et Performance Marketing byrå som hjelper virksomheter med effektiv markedsføring på nettet.. […]

Gjermund Glesnes

Gjermund Glesnes

Innholdsmarkedsføring er lite verdt uten fine ord, og fine ord er null verdt hvis de ikke blir lest – og hjelper deg til det du vil oppnå. Denne balansekunsten har blitt Gjermund Glesnes’ store interesse. Etter 15 år som journalist i bl.a. VG og Magasinet Reiselyst har han skrevet om alt fra pensjonister med kryssorddilla […]

2018 © Talerlisten AS

Vi benytter cookies på talerlisten.no til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. OK, jeg forstår.