Birger Landmark
Birger Landmark
Last ned bilde

Birger Landmark

Daglig leder og kunnskapsformidler

Fra kr 14.000,-

For inntil 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Birger Landmark

Birger Landmark har vært kunnskapsformidler innen markedsføring, salg og personlig kommunikasjon siden 1988. Han er utdannet siviløkonom og har siden 1992 eid og drevet firmaet Involvèr!, hvor han holder kurs innen forhandlinger, salg, kundebehandling, presentasjonsteknikk, møteledelse og samtaleteknikk. Birger Landmark har arbeidet med salg i bl.a. Byggfakta AS, Elkem Formek og Storebrand Finans. Han ha undervist i markedsføring på Wang, Oslo Markedshøyskole, Norges Markedshøyskole og Handelshøyskolen BI. Fra 1995 til 2015 var han ansatt som høyskolelektor II ved BI , hvor han også ble kåret til «Årets foreleser». Birger Landmark er kjent for sine engasjerte foredrag og kurs. Han involverer tilhørerne i dialog og ved å «treffe spikeren på hodet». Han har god kunnskap om de fleste bransjer, og er kjent for å kunne tilpasse tema til aktuelle arbeidssituasjoner for tilhørerne. Birger Landmark er anerkjent for å kombinere faglig tyngde med humor, humør og trøkk!

Hjemsted
Viken
Foredrag på engelsk
Nei

Foredrag med Birger Landmark

Konstruktive forhandlinger

"En forhandling er ikke ferdig før avtalen er gjennomført". Da må vi være konstruktive i hele forhandlingsprosessen og i alle møter med vår motpart. I foredraget ser vi på 4 suksesskriterier i forhandlinger, vi ser helt grunnleggende på viktige kommunikasjonsferdigheter. Vi tar for oss viktigheten av struktur og koordinering, både i forberedelser og i for Og husk: Det er ikke alltid riktig å forhandle! Så vi ser på om det er mer egnede måter å løse uenigheten på.

Lønnsomt salg!

En god selger skal bidra til tilfredshet og lønnsomhet både for kunde og for sin arbeidsgiver! For å klare dette må den gode selger være svært bevisst på både egen kommunikasjon, fremdrift i salgsprosessen og systematisk jobbing. Foredraget tar for seg de viktigste suksesskriteriene i salg, men kan også tilpasses til å være dypdykk i enkelte deler av salgsprosessen/salgsarbeidet.

Effektiv formidling - god presentasjonsteknikk!

Kan du lære å presentere bedre av å høre på et foredrag på 60 minutter? Nei! Men du kan få viktige innspill som du selv må ta i bruk neste gang du skal holde en presentasjon. Og som i livet forøvrig er gode forberedelser nøkkelen til suksess. Derfor snakker vi mest om det! Hele planleggingsprosessen får du med deg, pluss noen gode tips & triks som er fine å ha med seg inn i selve presentasjonen.

Servicehelter i hverdagen!

I sannhetens øyeblikk - der kunden møter første-linjen - MÅ det fungere! Ekte servicehelter vet hva som må til for at kunden blir fornøyd - og for at kunden eventuelt handler mer. En servicehelt kjenner til de tre fasene kontakt - sense - respons, og tilpasser seg til situasjonen. Og basert på god sensing kan servicehelten velge riktig rolle, som betjener, rådgiver eller opprydder. Og en eventuell misfornøyd kunde er en ressurs vi tar vare på og utnytter!

Møteledelse - effektive møter!

Ikke kast bort tiden på for mange møter og dårlige møter! Lær om de viktigste faktorene som gir bedre møter, og ofte færre møter. Både møteleder og møtedeltakere må være seg sine oppgaver og ansvar bevisst. Aktuelle temaer er forberedelser, møteinnkalling, agenda, møteleder, møteledelse, møtedeltakeres rolle, referat og oppfølging av møtet.

2024 © Talerlisten AS