Erik Holm

CMO i Spiff & partner i Spond

Fra kr 30.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel

Om Erik Holm

Erik Holm er i dag CMO og partner i spareappen Spiff. Han var tidligere Head of Growth i Spond og Creative & Strategic Manager i RED Gruppen, der han hovedsakelig jobbet med Norges største varemerker. Men det norske folket husker han kanskje best fra 2017, da han arrangerte «Norges lengste vannsklie» med over 100 000 påmeldte. Erik har siden 2013 vunnet og vært på shortlist på flere store kåringer som f.eks. Spinn, Social Media Days og Cannes Lions. Han er en energisk foredragsholder som liker å sette ting på spissen. Han sier alltid hva han mener, uten noe filter, og skreddersyr alle foredrag for å få innholdet relevant for publikum. Det er viktig å notere raskt, for Erik har mye å lære bort, og sprer masse glede og entusiasme!

Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Nei

Foredrag med Erik Holm

Hvordan får man over 1.000.000 brukere?

Dette foredraget passer for bedrifter som er/har SaaS (Software as a service). På bare tre år vokste appen Spond til over 1.000.000 brukere. Med nye "growth hacks" og smart markedsføring fikk Erik appen til å ikke bare til å bli størst i Norge, men også i land som UK, Tyskland og USA. Hvordan vokser man kjappest organisk? Hvor viktig er lojalitetsprogrammer? Hvilke sosiale medier bør du bruke og hvordan? I dette foredraget forteller Erik alt dere trenger å vite for å lykkes med brukervekst.

Millennials og Generation Z

Hvem er de? Hva motiveres de av? Og ikke minst: Hvordan kan du best engasjere denne målgruppen? Dette foredraget gir en humoristisk men konkret veiledning i hvordan dere når ut til denne målgruppen best mulig.

Slik lykkes du på Instagram

Markedsføring på Instagram er effektivt, smart og ekstremt kostnadsbesparende. Likevel er det enkelt å gjøre feil, og det er det veldig mange som gjør. Er målet deres å selge mer på Instagram? Kanskje få 100 000 følgere? Er det engang viktig med mange følgere og likes? Hvordan kan man nå ut til 500 000 personer hver dag? I dette foredraget får du vite alt du trenger og litt til.

Hvordan bygge community rundt ditt brand

Én viktig byggestein i vekstraketten Spond er deres communities på sosiale medier. Erik bygget et nettverk for Spond med over 100 000 idrettstrenere i inn- og utland for å bidra til mer kunnskap og utveksling av ideer. I dette foredraget får du svar på alt du trenger å vite om å bygge ditt eget community: Hvordan starter man? Kan man bygge et community om hva som helst? Og hvordan konverterer man disse til å faktisk bli brukere av din tjeneste?

2024 © Talerlisten AS