Om Lars-Thørner Woie
Lars-Thørner får alle i salen med seg fra start til slutt. Gjennom engasjerende foredrag som bygger på egen erfaring fra næringslivet i inn- og utland, klarer han å få frem sitt budskap til hver enkelt i salen. Han har en solid utdanning innen ledelse, markedsføring, TV-produksjon, økonomi, og interkulturell kommunikasjon. I 2003 vant Lars-Thørner årets Lagåndspris i DnB Rogaland. Har vært konferansier for START sitt landstreff i Kristiansand, Venture Cup i Oslo og Sosialt Entreprenørskapskonferanse ved UiA. Han har vært foredragsholder med teamet: Det Gode Liv, sammen med Professor Fugelli for medlemmene i Næringsforeningen i Stavanger. Lars har også hatt ulike konsulentoppdrag innen salg og ledelse for forskjellige selskap. Lars-Thørner vokste opp i Thailand, og har selv jobbet med salg og ledelse i store deler av sin yrkeskarriere. Woie har lært opp flere hundre selgere og salgsledere innen salgsfaget. Klarer han å holde sin påstand om at «Alle som deltar på et av hans salgsforedrag kommer GARANTERT til å øke salget sitt»? Det er bare å delta for å sjekke. Og til info…på 6 uker løftet Lars-Thørner et kundesenter på 34 personer innen forsikring, fra å levere negative tall til å levere over 2 millioner i netto salg.
Oslo
Ja
Foredrag med Lars-Thørner Woie
Kunsten å lande salget
Du er HELT SIKKER på at du selger verdens beste produkt. Det må jo alle forstå! Men hvordan gå fra din egen sikkerhet og til å finne akkurat de som vil kjøpe ditt produkt? Innhold: Hvem er jeg + finne kunden + se kunden + skape trygghet + delsalg + salg + mersalg + salgssuksess Målgruppe: Selskaper og organisasjoner som har en eller flere personer som jobber med salg av produkter og tjenester.
Hvordan lykkes i utlandet? Min verktøykasse...
«Verktøy» for å sikre suksess i utlandet Sist Lars-Thørner holdt foredrag i internasjonalt salg og interkulturell kommunikasjon for et av de største olje og energiselskapene, ble foredraget til en fantastisk dialog med de ulike globale salgsansvarlige. Her ble både suksesshistorier og historier på hvordan man tabbet seg ut i utlandet dratt frem. Innhold: Kulturforståelse + lære seg bedriftskodene + håndtere utfordringer + salgssuksess Målgruppe: Selskaper som planlegger å gå internasjonalt, eller som har gått internasjonalt med ikke lyktes. Internasjonale selskaper som ønsker å etablere seg i Norge.
Fra «Vi må stenge» til «Døgnåpent!»
Stadig leser vi om hvordan nettsalg tar over for butikkenes levevilkår. Stadig leser vi om butikkeiere som holder lange foredrag om alle eksterne faktorer som gjør at de må legge ned. Lars-Thørner ønsker med dette foredraget å snu tankesettet til butikkeiere og ansatte, med mål å løfte salget til butikken og skape en butikk som består i mange år som kommer. Innhold: Hvem er vi og hva er vi gode på + hvem er kunden + hvordan kan dagens teknologiske verden lede til at vi når rekord resultater fremover + hvordan kan vi se lyset i tunnelen Målgruppe: Små som store butikker og kjeder med utsalg, uansett produkt og tjeneste.