Monna Nordhagen

Merkevarestrateg, gründer, fagbokforfatter

Fra kr 30.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Monna Nordhagen

Monna Nordhagen er rådgiver og «wingwoman» for ledere og ledergrupper som legger merkevaren foran i en endringsprosess. Hun er strateg, merkevarebygger, fagnerd og forfatter og deler ofte kunnskap og erfaringer i foredrag og workshops. Hennes foredrag er en solid faglig oppdatering, presentert på en måte som gjør kunnskapen lett å ta i bruk umiddelbart i eget arbeid. Hun er like relevant for folk som tenker at de ikke driver med eller trenger merkevarebygging i vår tid når alle må være mobilisert for å bygge merkevaren og kundene er blitt den viktigste salgskanalen. Monna er partner i Mars Brand Strategy, medforfatter av boken Raketter og Rebeller, og har blant mye annet vært med å hamre ut nye merkevarestrategier for Finn, VIPPS og Visit Norway. Hennes personlige prosjekt er å hente det beste fra akademia og gjøre det om til praktiske verktøy å tenke med. Foredragene er faglige, inspirerende og direkte anvendbare. Foto: Andreas Øverland

Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Monna Nordhagen

Merkevarebygging i det digitale skiftet

Dette vil dere vite hvis dere vil bygge merkevarer folk bryr seg om i vår tid. Monna plukker ut et par av de mest nyttige verktøyene for de som skal være med å revolusjonere folk og bedrifters liv. Dere for presentert kortversjon av ny kunnskap som kompletterer forretningsstrategien med en merkevare som påvirker - og virker. Foredraget kan tilpasses fra 45-90 minutter og skreddersys etter behov. Det kan også utvides til en halv eller heldags "sprint" for å se på egen merkevare med nye øyne.

Bærekraftige merkevarer - hvordan bygges de?

Det finnes mye kunnskap om hvordan bærekraft blir en del av forretningsstrategien, men lite om hvordan den blir en del av merkevaren. Foredraget gir en innføring i hva som virker både for virksomheten og for merkevaren med internasjonale "best practice" eksempler. Foredraget kan utvides til en mini-workshop på 3-4 timer som gir mulighet for å "prøvekjøre" metode for å jobbe med bærekraft i egen virksomhet. Foredraget egner seg spesielt godt for styrer og ledergrupper.

2024 © Talerlisten AS