Monna Nordhagen

Gründer, wingwoman, fagbokforfatter

Fra 30.000,- per foredragCa. pris for 45 min. i foredragsholders hjem-region. Mva. kommer i tillegg.

Send forespørsel Bli kontaktet

Om Monna Nordhagen

Monna Nordhagen er rådgiver og «wingwoman» for ledere og ledergrupper som legger merkevaren foran i en endringsprosess. Hun er strateg, merkevarebygger, fagnerd og forfatter og deler ofte kunnskap og erfaringer i foredrag og workshops. Hennes foredrag er en solid faglig oppdatering, presentert på en måte som gjør kunnskapen lett å ta i bruk umiddelbart i eget arbeid. Hun er like relevant for folk som tenker at de ikke driver med eller trenger merkevarebygging i vår tid når alle må være mobilisert for å bygge merkevaren og kundene er blitt den viktigste salgskanalen. Monna er strategidirektør i Scandinavian Design Group, medforfatter av boken Raketter og Rebeller, og har blant mye annet vært med å hamre ut nye merkevarestrategier for Finn, VIPPS og Visit Norway. Hennes personlige prosjekt er å hente det beste fra akademia og gjøre det om til praktiske verktøy å tenke med. Foredragene er faglige, inspirerende og direkte anvendbare. Foto: Andreas Øverland

Foredrag med Monna Nordhagen

Merkevarebygging i det digitale skiftet

Dette vil dere vite hvis dere vil bygge merkevarer folk bryr seg om i vår tid. Monna plukker ut et par av de mest nyttige verktøyene for de som skal være med å revolusjonere folk og bedrifters liv. Dere for presentert kortversjon av ny kunnskap som kompletterer forretningsstrategien med en merkevare som påvirker - og virker. Foredraget kan tilpasses fra 45-90 minutter og skreddersys etter behov. Det kan også utvides til en halv eller heldags "sprint" for å se på egen merkevare med nye øyne.

Bærekraftige merkevarer - hvordan bygges de?

Det finnes mye kunnskap om hvordan bærekraft blir en del av forretningsstrategien, men lite om hvordan den blir en del av merkevaren. Foredraget gir en innføring i hva som virker både for virksomheten og for merkevaren med internasjonale "best practice" eksempler. Foredraget kan utvides til en mini-workshop på 3-4 timer som gir mulighet for å "prøvekjøre" metode for å jobbe med bærekraft i egen virksomhet. Foredraget egner seg spesielt godt for styrer og ledergrupper.

Monna Nordhagen har 4 vurderinger

Monica Mathiassen

27. mars 2019

KUPA

6

Monna Nordhagen holdt et inspirerende foredrag om merkevarebygging som strategisk verktøy på Oppstartsseminaret til N2 – Fremtidens leverandører innenfor sjømat-, reiseliv-, og opplevelsesnæringen. Foredraget fikk oss alle til å tenke nytt om måten vi ser på merkevaren til et produkt/organisasjon, og holdt deltakerne engasjerte gjennom hele foredraget. Det var en perfekt start på dagen! Engasjerende, strukturert og tydelig foredragsholder. Vi anbefaler Monna på det varmeste til alle som trenger inspirasjon og faglig påfyll om merkevarestrategier.

Truls Berg

17. februar 2019

Inspirator

6

Jeg har benyttet Monna som key note taler ved flere anledninger og det er en fryd å se hvordan hun evner å engasjere, inspirere og levere verdifull innsikt på en underholdende og klok måte. Både på First Tuesday’s jubileumskonferanse og på INNOVASJONSDAGEN 2016 scoret Monna topp på evalueringen, og vi gleder oss til å nye anledninger. Monna er nemlig også blant de foredragsholderne som evner å fornye seg og hennes evne til å hente frem illustrerende eksempler med et glimt i øyet er førsteklasses. Hun anbefales varmt, – og boka er en juvel!

Evgenia Egorova

30. januar 2019

Innovasjon Norge/Visit Norway

6

Tre ord: Kunnskap, Lidenskap og Formidling. Monna Nordhagen snakker om branding og merkevarebygging på både macro nivå, men samtidig på Take-back-to-work/Take-back-to-Life nivå. Anbefaler til alle som trenger inspirasjon og faglig påfyll, som er nysgjerrig og som vil skape noe nytt.

Susanne Hannestad

19. januar 2019

Fintech Mundi

6

Monna Nordhagen er Nordens guru på branding og svært energisk foredragsholder. Hennes erfaring og kompetanse var meget relevant for vårt frokostseminar for media og fintech selskaper for rundt 100 personer i april 2018. Hennes bok Raketter og Rebeller satte en ytterligere spiss på seminaret. Diskusjonen under og etter seminaret fra store og små selskaper satte vi enormt pris på og viste hvor interessant tema og Monna var.

Kåre Borgan

15. januar 2019

forskning.no

6

Vi booket Nordhagen til vårt årlige to-dagers seminar i november 2017. Av en rekke foredragsholdere scoret hun høyest på evalueringen i etterkant. Hun er svært godt forberedt, energisk og tydelig. Hun traff svært godt på bestillingen og klarte å engasjere publikum (ca 200 deltaker fra kommunikasjonsbransjen). I tillegg har jeg vært deltaker selv da hun holdt foredrag for Fagpressen, også da en av de aller beste foredragsholderne. Monna Nordhagen har faglig tyngde og klarer å komme gjennom med sitt budskap.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2019 © Talerlisten AS