Sellit Last ned bilde

Øystein Vangsnes og Terje Bjørkhaug – «Sellit»

Svart belte i salg, service og motivasjon!

Fra kr 36.000,-

For inntil 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Øystein Vangsnes og Terje Bjørkhaug – «Sellit»

Sellit AS har trent noen av Skandinavias beste salgsorganisasjoner, og har knekt koden for svært mange bransjer som ønsker vekst- og motiverte medarbeidere. Siden Terje Bjørkhaug og Øystein Vangsnes etablerte selskapet i 2001, har de gjennomført flere tusen kurs og foredrag. Dette har endret atferd for over 30.000 selgere, ledere og øvrige ansatte i mange bransjer over hele Skandinavia. Deres kurs- og foredrag blir sett på som svært inspirerende og lærerike, med fokus på enkle metoder for å sikre raske resultater for sine kunder.

Sellit sine kurs og foredrag presenteres med mye bruk av historier, eksempler og humor som virkemidler. Øystein og Terje er to erfarne og er svært ettertraktede foredragsholdere som gjennomfører sine programmer på en energisk måte du vil la deg inspirere av! Vi kan med trygghet si at gutta har svart belte i salgstrening, salgsledese og motivasjon! Deres oppdragsgivere har de siste 5 årene gitt en score på 5.8 av 6 mulige! Nå er det din tur!

Bestill et foredrag med «Sellit» og lær teknikkene innen salg og kundeservice som får fart på salget!

Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Øystein Vangsnes og Terje Bjørkhaug – «Sellit»

Få fart på salget

Få fart på salget, er selskapetets signaturforedrag som høster strålende tilbakemeldinger fra mange ulike bransjer de siste årene! Med enkle metoder og humoristisk vinkling blir du her satt inn i historier og eksempler du kan kjenne deg igjen i og ikke minst lære av! Foredraget er basert på erfaringer selskapet har plukket opp de siste 15 år fra kanskje noen av Skandinavias aller beste selgere! Foredraget passer for alle i organisasjonen som har kundekontakt. Ikke bare selgere!

Få fart på møtebookingen

Det finnes ingen fasit på hvordan du som selger lykkes med salget, men etter mange års erfaring er høy aktivitet rundt møtebooking ofte suksessformelen for økt salg. Et stort antall selgere frykter å måtte ta opp telefonen for å booke møter med potensielle kunder. Hvorfor? Enkelt - vi liker ikke å bli avvist samt å bli oppfattet som pågående. Dette foredraget gir dine selgere en boost i hvor enkelt møtebooking kan gjøres, samt hvordan du finner de riktige kundene - hver gang!

Få fart på butikksalget

En stadig voksende andel av norske forbrukere legger igjen store summer i varehandel på nett. Er det da slik at vi er i ferd med å slutte å handle i tradisjonelle butikker? Svaret på dette er selvfølgelig NEI, men vi som forbrukere stiller større krav, og ikke minst har vi høyere forventning til hva en god serviceopplevelse innebærer. De siste årene har vi utviklet et program med flere av landets største kjøpesenter hvor hovedfokus har vært: "Selg meg mer, og du gjør meg en tjeneste".

No regrets! - våg å feile!

Opplever du at dine ansatte har et potensial for å feile mer? En tankevekker! Dine kollegaer innehar en hel rekke mentale barrierer som hindrer de å utføre etablerte arbeidsoppgaver, og lar seg hindre å utvikles fordi frykten stopper dem! I over 20 år har vi utviklet ansatte og ledere med ovennevnte tittel «No regrets! Foredraget tar deltagerne med på en humoristisk reise, med enkle og konkrete metoder og teknikker som de garantert vil kjenne seg igjen i. Våger du? Vi er klare!

Service i verdensklasse!

Dette foredraget gir deg praktiske verktøy og innsikt i hvordan du kan levere kundeservice i toppklasse. Vi vil fokusere på nøkkelområder som kundekommunikasjon, problemløsning, proaktiv service og hvordan man kan overgå forventninger. Foredraget vil gi deg de ferdighetene og strategiene du trenger for å levere kundeservice på høyeste nivå, slik at du kan bygge varige, verdifulle kundeforhold. Temaer i foredraget er: 1. Den gode første kontakten: Lær hvordan du kan skape et varig godt førsteinntrykk som setter tonen for hele kundens opplevelse. Fra smil til blikkontakt – små detaljer som skaper stor verdi. 2. Lytte for å forstå: Kundeservice handler om å lytte, ikke bare høre. Vi går gjennom teknikker som hjelper deg å virkelig forstå kundens behov og forventninger, og hvordan du kan bruke dette til å skape tillit. 3. Proaktiv problemløsning: Oppdag hvordan du kan identifisere og løse problemer før de oppstår. Vi ser på hvordan du kan jobbe proaktivt for å sikre at kunden alltid føler seg ivaretatt. 4. Tilpasning til ulike kundetyper: Få innsikt i hvordan du kan gjenkjenne ulike kundepersonligheter og tilpasse din tilnærming deretter. Vi utforsker hvordan dette kan gjøre kommunikasjonen mer effektiv og resultatene bedre. 5. Når ting går galt: Håndtering av misfornøyde kunder på en måte som bygger relasjonen sterkere. Vi ser på hvordan du kan vende en dårlig situasjon til en positiv erfaring som skaper lojalitet. 6. Å overgå forventninger: Lær hvordan du kan skape kundetilfredshet som går utover det kunden forventer. Små grep som kan gi store resultater i form av anbefalinger og gjenkjøp.

2025 © Talerlisten AS