Om Babak Behrad
Babak holder foredrag om bærekraftig merkevarebygging. Han har jobbet internasjonalt med flere store kunder med fokus på strategi og konseptutvikling. Han er også grunder og har startet to virksomheter – et klesmerke, Mjölk Homme og sports-agenturet Agency8. Babak startet karrieren sin som tekstforfatter i Melbourne. Han har sin Master fra Toronto. I masteroppgaven skrev han om bærekraft (CSR) som verktøy for merkevarebygging, posisjonering og innovasjon. De siste årene har han arbeidet som rådgiver for store merkevarer med fokus på bærekraft og utvikling i den digitale tidsalderen. Før han kom til Trigger Oslo, jobbet han som konsulent for WHO i Genève og hjalp dem med deres globale strategi for å bekjempe livsstilssykdommer (NCD)
Oslo
Ja
Foredrag med Babak Behrad
Samfunnsansvar som verktøy for innovasjon og merkebygging
Langsiktig og smart samfunnsposisjonering handler ikke om enkeltstående symbolske kampanjer og logoeksponering. Det handler om å legge empati inn i kjernen av samfunnsoppdraget til bedriften din. Det dreier seg om å bli en samfunnsaktør. En gjennomgang på hvordan ditt samfunnsansvar kan resulterer i en bedre verden og gi din bedrift mer stabile og langvarige inntekter, betydelig lavere kapitalkostnader, høyere gevinst og bedre aksjekurs.