Dennis Larsen

Nytenker og rådgiver til ledere

Fra kr 15.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel

Om Dennis Larsen

Dennis Larsen er en erfaren virksomhetskonsulent som har spesialisert seg innen omdømme og bærekraft. Med undervisningserfaring fra Rotterdam School of Management, Handelshøyskolen BI og Høgskolen i Østfold, er Dennis en dreven foredragsholder som brenner for å forteller engasjerende historier om hvorfor omdømme og kommunikasjon er avgjørende for alle organisasjoner – uansett størrelse og bransje. Til daglig jobber Dennis tett med store internasjonale virksomheter på styre- og ledelsesnivå. Arbeidserfaring: Partner ReputationInc (London og Oslo), konsulent Reputation Institute (New York og Rotterdam). Utdannet siviløkonom fra Erasmus University Rotterdam i tillegg til master i Corporate Communications fra Rotterdam School of Management. Pris avtales individuelt for hvert oppdrag.

Hjemsted
Oslo
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Dennis Larsen

Hvordan bygge og bevare omdømme?

Det er mye som taler for at inngående kunnskap om eget omdømme er et suksesskriterie av de virkelig store. Samtidig er det ikke alltid like opplagt hvordan virksomheter bør gå frem for å bygge og bevare omdømme. Foredraget trekker frem gode eksempelhistorier fra inn- og utland, som i sum illustrerer verdien av en systematisk tilnærming til omdømme, omverden og interessenter.

Verdien av strategisk kommunikasjon

De aller fleste virksomheter og organisasjoner kommuniserer strategisk for å oppnå visse mål, men eksemplene på feilslåtte taktikker og misforståtte budskap florerer. Foredraget tar for seg strategisk kommunikasjon i dybden, og gir en innføring i hvordan man skal skaffe avgjørende forkunnskap, oppnå kommunikasjonens hensikt, og evaluere kommunikasjonstiltakene man har iverksatt.

Storytelling: Hvordan fortelle de gode historiene?

Du har et budskap å formidle, men opplever ofte at det du forteller ikke har den ønskede effekten på målgruppen du ønsker å kommunisere med. Hvorfor er det slik? Hva bør endres? Og hva bør man vite om sitt publikum for å kunne nå frem, enten det er et salgsmøte eller en tale? Foredraget er ment for alle som ønsker å bli bedre muntlige formidlere, og tar for seg alt fra ordvalg til kroppsspråk, forberedelser og struktur.

Kurs med Dennis Larsen

Kommunikasjon for ledere og organisasjoner

BI kurs for tredjeårs bachelor studenter

Strategisk Omdømme

Kurs på Rotterdam School of Management og BI Executive

Skreddersydde kurs

Tilpassede opplæring / kurs til grupper eller individer i organisasjoner. Utvikles i samarbeid med kunder. Tidligere kunder inkluderer Mondelez, Diageo, HEINEKEN, Unilever, Orkla, Politiet.

2024 © Talerlisten AS