Digitalt foredrag eller online konferanse? Les våre råd her

Dennis Larsen

Nytenker og rådgiver til ledere

Fra 10.000,- per foredrag

Send forespørsel Bli kontaktet

Om Dennis Larsen

Dennis Larsen er en erfaren virksomhetskonsulent som har spesialisert seg innen omdømme og bærekraft. Med undervisningserfaring fra Rotterdam School of Management, Handelshøyskolen BI og Høgskolen i Østfold, er Dennis en dreven foredragsholder som brenner for å forteller engasjerende historier om hvorfor omdømme og kommunikasjon er avgjørende for alle organisasjoner – uansett størrelse og bransje. Til daglig jobber Dennis tett med store internasjonale virksomheter på styre- og ledelsesnivå. Arbeidserfaring: Partner ReputationInc (London og Oslo), konsulent Reputation Institute (New York og Rotterdam). Utdannet siviløkonom fra Erasmus University Rotterdam i tillegg til master i Corporate Communications fra Rotterdam School of Management. Pris avtales individuelt for hvert oppdrag.

Foredrag med Dennis Larsen

Hvordan bygge og bevare omdømme?

Det er mye som taler for at inngående kunnskap om eget omdømme er et suksesskriterie av de virkelig store. Samtidig er det ikke alltid like opplagt hvordan virksomheter bør gå frem for å bygge og bevare omdømme. Foredraget trekker frem gode eksempelhistorier fra inn- og utland, som i sum illustrerer verdien av en systematisk tilnærming til omdømme, omverden og interessenter.

Verdien av strategisk kommunikasjon

De aller fleste virksomheter og organisasjoner kommuniserer strategisk for å oppnå visse mål, men eksemplene på feilslåtte taktikker og misforståtte budskap florerer. Foredraget tar for seg strategisk kommunikasjon i dybden, og gir en innføring i hvordan man skal skaffe avgjørende forkunnskap, oppnå kommunikasjonens hensikt, og evaluere kommunikasjonstiltakene man har iverksatt.

Storytelling: Hvordan fortelle de gode historiene?

Du har et budskap å formidle, men opplever ofte at det du forteller ikke har den ønskede effekten på målgruppen du ønsker å kommunisere med. Hvorfor er det slik? Hva bør endres? Og hva bør man vite om sitt publikum for å kunne nå frem, enten det er et salgsmøte eller en tale? Foredraget er ment for alle som ønsker å bli bedre muntlige formidlere, og tar for seg alt fra ordvalg til kroppsspråk, forberedelser og struktur.

Kurs med Dennis Larsen

Kommunikasjon for ledere og organisasjoner

BI kurs for tredjeårs bachelor studenter

Strategisk Omdømme

Kurs på Rotterdam School of Management og BI Executive

Dennis Larsen har 2 vurderinger

Kristian Hvilen

3. desember 2019

Rud Pedersen

5.5

Dennis har en uslåelig kombinasjon av akademisk faglig tyngde sammen med og enrom praktisk erfaring.

Peggy Simcic Brønn

22. november 2019

BI Norwegian Business School

6

I have had the pleasure of being a colleague of Dennis Larsen for several years. Of all the people I know working with reputation he is one of the few who has the requisite deep management insight that has allowed him to work with amazing firms to accomplish equally amazing results. This expertise was obtained from years of studying and working with the great gurus of reputation and corporate communication, in particular Professor Cees van Riel. He is personable, engaging, highly competent, and just a nice person.

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2020 © Talerlisten AS