Om Eirik Berge
Eirik Berge har jobbet med digital utvikling og markedsføring siden han i 1998 solgte den første bannerannonsen på Bergens Tidendes nettavis, og har i tillegg til mange år i Bergens Tidende erfaring fra både e-handel, reklamebyrå og eventbyrå. Han jobber nå som senior rådgiver i Synlighet Bergen, et Performance Marketing byrå som hjelper virksomheter med effektiv markedsføring på nettet. Eirik er en dyktig og engasjerende foredragsholder som både inspirerer og gir ny innsikt til publikum.
Vestland
Ja
Foredrag med Eirik Berge
Gjør dine ansatte til ambassadører!
Visste du at når ansatte deler innhold om bedriften de jobber i så får det i gjennomsnitt åtte ganger så høyt engasjement som når bedriften deler det selv? Lær mer om hvorfor og hvordan vi kan utnytte «kraften» som ligger i våre egne ansatte, for å nå ut med bedriftens budskap.
Hello, is it SoMe your looking for?
Hvordan må bedrifter tenke for å lykkes med markedsføringen/kommunikasjonen i en stadig mer digital verden og hvilke utviklingstrender er viktig å forstå?
May I have a moment of your time?
Tid blir et viktigere og viktigere begrep for oss som mennesker. Det påvirker også hva vi ønsker å bruke tiden vår på i sosiale medier og digitale kanaler. Det innebærer at vi som markedsførere må gjøre oss FORTJENT til forbrukernes tid. Hvordan gjør vi det?
Hvordan bli "FlinkedIn" på LinkedIn
Alle bedrifter ønsker å kommunisere effektivt mot potensielle kunder og ikke minst nå ut med sitt budskap til beslutningstakerne. Innen B2B (og også for en del B2C-markeder) er den beste business-kanalen LinkedIn. Likevel er det fortsatt altfor få norske bedrifter som utnytter mulighetene denne profesjonelle, sosiale medieplattformen tilbyr. Lær mer om hvordan bedrifter og bedriftens ansatte kan utnytte LinkedIn for å nå bedriftens mål.