Erik Eskedal

Markedsteknologi og digital kommunikasjon

Fra 10.000,- per foredragCa. pris for 45 min. i foredragsholders hjem-region. Mva. kommer i tillegg.

Send forespørsel Bli kontaktet

Om Erik Eskedal

Erik Eskedal er tidligere digital strateg og leder av Iteo Digital og jobber nå som Chief Technical Innovation Officer i IPG Mediabrands Norge som er morselskapet til mediebyrået IUM hvor han blant annet har ansvaret for programmatic enheten Cadreon og performance byrået Reprise. Han har 15 års erfaring fra B2B markedsføring, digital kommunikasjon og strategier. Erik snakker om egne erfaringer og innsikt og er svært engasjert på scenen. Han har hatt over 100 foredrag om hvordan man bør tenke og jobbe med digital kommunikasjon og hvordan man skal få mest mulig ut av teknologien.

Foredrag

Death of a B2B Salesman

Internett har gjort at tilgangen på informasjon har blitt enorm. Mer og mer av beslutningsprosessen, også i B2B, gjøres ved hjelp av digitale kanaler. Når kundene har forandret seg, så må selskapene som selger også forandre seg, og det nå! Flere og flere er involvert i en beslutning, det er ikke lenger bare en beslutningstager. Hvordan skal vi nå frem til de riktige menneskene med budskapet vårt og hvordan skal vi kunne selge til kunder som ikke vil snakke med selgerne.

Sosiale medier i B2B

Sosiale medier er ikke bare for B2C. Kundene er digitale, selv om de jobber med B2B. I dette foredraget forteller Erik hva og hvordan B2B selskaper må jobbe med sosiale medier for å skape nye salgsmuligheter og dialog med kundene gjennom sosiale medier.

Sosiale medier og ROI

Hvordan skal man måle resultatene av det man gjør via sosiale medier? Foredraget tar for seg metodikken og hvordan man må jobbe for å bevise at det man gjør i sosiale medier skaper faktiske resultater.

Moderne markedsføring er teknologidrevet

Moderne markedsføring er synonymt med teknologi. Utfordringen for oss som jobber med markedsføring i dag er at at det hele tiden kommer nye kanaler og løsninger. I dette foredraget viser Erik at det å velge riktig markedsteknologi handler om data og mennesker og ikke er et IT prosjekt. Det handler nemlig om å bruke dataene og teknologien til fordel for kundene primært og deg sekundært.

Tilpasset foredrag

Med 15 års erfaring med kommunikasjon, markedsføring og digitale kanaler kan Erik tilføre enhver bedrift ny innsikt og erfaring basert på alle de feil og suksesser han har hatt. Sammen finner vi vinkling og verdi.

Erik Eskedal har ingen vurderinger

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2019 © Talerlisten AS