Talerlisten
Erik Eskedal

Erik Eskedal

Digital strateg og leder av Iteo digital | Oslo

Pris / 45 min

Kr 10 000,-

Pris / hel dag

Kr 35 000,-

Beskrivelse

Erik Eskedal er digital strateg og leder av Iteo Digital. Han har 15 års erfaring fra B2B markedsføring, salg og kommunikasjon og jobber til vanlig med å gi råd til små og store selskaper med hvordan de må tilpasse seg den verden vi leverer i nå. Iteo er et markedskommunikasjonsbyrå som leverer hele bredden innen markedsføring, kommunikasjon og digitale tjenester. Til daglig jobber de med kunder som, Emirates, Dell, Panasonic, Onsager, Firstpoint, Icopal og Formuesforvaltning.

Foredrag

Death of a B2B Salesman

Internett har gjort at tilgangen på informasjon har blitt enorm. Mer og mer av beslutningsprosessen, også i B2B, gjøres ved hjelp av digitale kanaler. Når kundene har forandret seg, så må selskapene som selger også forandre seg, og det nå! Flere og flere er involvert i en beslutning, det er ikke lenger bare en beslutningstager. Hvordan skal vi nå frem til de riktige menneskene med budskapet vårt og hvordan skal vi kunne selge til kunder som ikke vil snakke med selgerne. Salgsrollen er i end

Sosiale medier i B2B

Sosiale medier er ikke bare for B2C. Kundene er digitale, selv om de jobber med B2B. I dette foredraget forteller Erik hva og hvordan B2B selskaper må jobbe med sosiale medier for å skape nye salgsmuligheter og dialog med kundene gjennom sosiale medier.

Sosiale medier og ROI

Hvordan skal man måle resultatene av det man gjør via sosiale medier? Foredraget tar for seg metodikken og hvordan man må jobbe for å bevise at det man gjør i sosiale medier skaper faktiske resultater.

Hvordan lykkes med LinkedIn

LinkedIn er i stadig endring og vekst og blir en viktigere og viktigere kanal for både å vise frem bedriften og kompetansen til de ansatte. I dette foredraget viser Erik hva som skal til for å lykkes på LinkedIn og hvordan bedriften kan bruke kanalen til det som kalles "social selling".

Tilpasset foredrag

Med 15 års erfaring med kommunikasjon, markedsføring og digitale kanaler kan Erik tilføre enhver bedrift ny innsikt og erfaring basert på alle de feil og suksesser han har hatt. Sammen finner vi vinkling og verdi.

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev for arrangører og få spesialtilbud, nyheter og nyttig informasjon!

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

© 2017 Talerlisten AS