Julie Holst Berntsen

Julie Holst Berntsen

Ekspert på influencer marketing, blogg

Fra kr 15.000,-

For 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Julie Holst Berntsen

Julie Holst Berntsen er lidenskapelig opptatt av kommunikasjon og merkevarebygging. Hun mener det handler om hvilke følelser man rører ved i forbrukerens hodet, og hvilket engasjement man greier å skape. Hva påvirker egentlig kundereisen, hvordan trigger vi en beslutningen og hvem vil vi høre på? Julie har igjennom hele sin karriere jobbet både strategisk og operativt med kommunikasjon på tvers av kanaler for noen av verdens sterkeste merkevarer. Hun startet Spalt PR i 2003, og bygget byrået til et av Norges største innenfor mote- og livsstilskommunikasjon, før hun begynte hos Gambit Hill & Knowlton i 2011. Høsten 2015 ble hun hentet inn som daglig leder for influencer marketing byrået United Influencers. Hun jobber daglig med å skape verdi for samarbeidspartnere ved å bruke influencere i markedskommunikasjonen, utvikle gode strategiske partnerskap og engasjerende kommunikasjonskonsepter. Hvordan kan du lykkes med influencer marketing? Julie gir deg svarene …

Foredrag med Julie Holst Berntsen

Slik lykkes du med influencer marketing

Mennesker vil lytte til mennesker og ikke merkevarer. Nettopp derfor har influencer marketing vokst raskt og fått en økt plass i markedsføringsbudsjettene med god grunn - effektene er store. Hvordan lykkes vi med å engasjere influencere på en autentisk og langsiktig måte? Julie gir deg svarene på hva du må tenke på når du knytter en sterk personlighet opp mot din merkevare.

Tenk som en influencer

Hvordan jobber en influencer med å bygge sitt publikum? Hva gjør de? Og hva slags resultater kan det gi? I dette foredraget får du høre hvordan en influencer tenker og jobber og hvordan du kan jobbe på samme måten med å bygge fans, følger, ambassadører og kunder i din organisasjon. Kan også gjennomføres som intervju.

Talerlisten mener

Julie er en dedikert, sjarmerende og tydelig formidler. Hun forteller historier og gir eksempler, og kobler gjerne praksis med anerkjente teorier om påvirkning og markedsføring. En erfaren og engasjert foredragsholder som vet hva hun snakker om.

2022 © Talerlisten AS