Om Nils Ola Bark
Nils Ola Bark holder foredrag om endringsledelse og digital endring. Han er endringsleder med lang erfaring fra flere større selskaper. Han var en del av oppstart-teamet i Finn.no, og en av de første ansatte i Schibsted Classified Media, nå børsnotert som Adevinta. Nils Ola har en Master i Internasjonal Økonomi og i tillegg til dette en MBA fra ESCP Paris. Han har vært byråleder i digital -og kommunikasjonsbyrået Isobar, og vært strategisk rådgiver i krevende endringsprosesser for noen av Norges ledende merkevarer. Han har videre vært direktør for marked -og kommunikasjon i Norges største IT-selskap, Atea, og også ledet forretningsutvikling i samme selskap. Nils Ola har vokst opp på Toten, men den sindige totningen blei igjen på flatbygdene. Han deler sin refleksjon om endringsledelse, strategi og digitalisering med glød og entusiasme, med bakgrunn i sin lange erfaring fra selskaper i svært konkurranseutsatt posisjoner. Hans foredrag er innholdsrike, morsomme og energiske.
Oslo
Ja
Foredrag med Nils Ola Bark
Vi er ikke så innovative som vi tror
De fleste av oss anser oss selv som innovative individer, og glemmer hvor lineært vi faktisk tenker og virker til daglig. Vi agerer i mønstre, og driver ofte forbedring basert på hva vi gjorde i sist måned og i fjor. Nils Ola deler sine erfaringer og refleksjoner rundt hvor dramatisk dette kan være, og hva vi bør fokusere på for å opprettholde relevans og en bærekraftig virksomhet.
Urban mobilitet og digitalisering
Vi som forbrukere og innbyggere er i rask endring som en konsekvens av at handlingsmønstrene våre i stadig større grad endres drevet av den digitale utviklingen. For å være relevante, må både offentlige myndigheter og private selskaper henge med på utviklingen. Og; teknologi gir også nye muligheter for hvordan tjenestetilbudet utvikles i byene vi bor i. Nils Ola setter fokus på hvordan samfunnet rundt oss blir bedre og mer bærekraftig, med fokus på urban mobilitet.