Pål Nisja

Pål Nisja

Direktør for innovasjon i Nettavisen

Fra 30.000,- per foredragCa. pris for 45 min. i foredragsholders hjem-region. Mva. kommer i tillegg.

Send forespørsel

Om Pål Nisja

20 års digital erfaring, nominert til årets foredragsholder av Annonsørforeningen i 2015, og har erfaring fra politikk, utdanning og næringsliv med å presentere og forelese. Utdannet økonom og markedsfører fra BI, og har arbeidserfaring fra avis, reklamebyrå, forlag og digital virksomhet med TV 2 og Nettavisen siden 1998.

Foredrag

Effektiv, praktisk innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring er effektivt, smart og kostnadsbesparende. Likevel er det enkelt å gjøre feil, og enda enklere å bomme. Foredraget inneholder 50 raske tips til effektiv innholdsmarkedsføring. Tipsene er praktiske og effektive, og passer for de aller fleste bedrifter.

Den store bølgen

Den digitale verdenen gir helt nye utfordringer for de fleste bedrifter. Dette foredraget handler om hvor raskt meninger og oppfattelser kan forandre seg blant kunder, forbrukere og målgrupper ved hjelp av viral spredning, sosiale medier og både ekte og falske nyheter. I tillegg er det råd for hva man kan gjøre hvis skaden først skjer. Foredraget ble holdt på Kampanjes Content Marketing-dag.

HIPPO - hva skjer når sjefen ikke lenger vet alt?

Et foredrag om hvordan framtiden for oss blir, en verden hvor fakta og ikke magefølelse bestemmer.

Pål Nisja har 4 vurderinger

Liz Ovesen

27. september 2018

Parat Media

5

Over 100 medlemmer og tillitsvalgte fikk høre Pål snakke om HIPPO og fremtiden i Kulturkirken JACOB. Tydelig og troverdig budskap som gikk hjem, særlig til annonseselgere i mediebransjen.

Kjetil Andersen

8. september 2017

Handel og Kontor i Norge

6

Målgruppen var medierådgivere og andre ansatte i avisbedrifter. Ikke bare er dette faglig helt oppdatert fra forfatteren av boka om innholdsmarkedsføring, men det er også en engasjerende og underholdende fremføring om å møte det nye innen teknologi som kommer til enhver tid, hvis en skal henge med. Eksemplene er gode, og det hele formidles på en måte som stimulerer til smilende refleksjon om teknologi, mennesket, arbeid, endring og omstillinger. Det behøver ikke være så langt fra Toten til Silicon Valley.

Alf Helge Dyste Iversbakken

8. september 2017

Gjøvik Kino

5

Ryddig, informativt, godt forberedt med tanke på lokal forankring/ lokalt relevante eksempler.

Terje Hensvold

8. september 2017

Profil Grafisk AS (tidligere Profilhuset Grafisk AS)

4

Bra, jordnær og humor

Legg igjen en vurdering

Jeg bekrefter at denne vurderingen er basert på min egen erfaring. Jeg får ikke betalt for å skrive den, og er ikke i slekt med, god venn med eller i en arbeidsrelasjon med personen jeg har vurdert. Jeg er innforstått med at talerlisten.no sletter vurderinger som ansees som uekte og kan utestenge personer som skriver falske vurderinger.

2019 © Talerlisten AS