sidsel-winter-storaas Last ned bilde

Sidsel Winther Storaas

Hun der kvalitetsdama!

Fra kr 30.000,-

For inntil 45 min. oppdrag nær talers hjemsted. Reise, evt. overnatting og mva kommer i tillegg.
Send forespørsel Bli kontaktet

Om Sidsel Winther Storaas

Bli med på en unik opplevelse med Sidsel Winther Storaas – en annerledes og dyktig leder som brenner for kvalitet og ledelse! Med en solid utdanning som sivilingeniør fra NTNU i marin teknikk, erfaring fra maritim industri og olje & gass, samt en imponerende bakgrunn som Master Black Belt i forbedring og med en mastergrad i ledelse fra BI, er Sidsel en ekspert på området. Hun har etablert seg som en betydelig røst i miljøet blir kalt: «Kvalitetsdama».

Sidsel er ikke bare en erfaren leder, men også en lidenskapelig formidler som engasjerer og inspirerer sitt publikum. Hun har en unik evne til å kombinere solid faglig innhold med underholdende historier, noe som gjør hennes foredrag og kurs til en uforglemmelig opplevelse. Som universitetslektor på Universitetet i Sør-Øst-Norge, deler Sidsel sin ekspertise med kommende generasjoner av ledere.

Hennes prestasjoner som foredragsholder er bemerkelsesverdige, og hennes kurs og foredrag skreddersys for å møte dine spesifikke behov. Med toppscore som inspirator, formidler og foreleser på konferanser og kurs, har Sidsel begeistret og inspirert publikum over hele landet.

Ikke bare har hun imponert live, men Sidsel har også gjort seg bemerket som ekspert hos «Videocation.no», med de mest sette kursene i 2021 og flere på topp-5 i 2022. Hun leverer kvalitet både foran og bak kamera, og hennes profesjonalitet og faglige dyktighet får de aller beste anbefalinger.

Ta del i Sidsel Winther Storaas sin verden av kvalitet og la deg inspirere til å bli en enda bedre leder og bruker av kvalitetsfaget – i hele kaleidoskopet av emner og prinsipper.
Det er ingen som tenker på kvalitet slik Sidsel gjør.

Fagekspert
Hjemsted
Viken
Foredrag på engelsk
Ja

Foredrag med Sidsel Winther Storaas

LEAN, Prosesser og prosessforbedring

Hvordan lykkes med LEAN-reisen? Hva skal til for å komme i mål med å endre kultur og struktur i selskapet for å jobbe godt med prosesser?

Bestillerkompetanse

Bestillerkompetanse er noe du trenger for å kunne levere godt og med kvalitet. Om du er klar, tydelig, direkte og blid når du gjør en bestilling, setter du leverandøren din i stand til å gjøre deg fornøyd. For i neste ledd er det du som skal kunne levere godt og med kvalitet. Opplevd kvalitet er leveranse delt på forventning. Foredraget leveres også som kurs.

Bli kvitt "tull-og-tøys" kostnadene!

De uønskede kvalitetskostnadene kan utgjøre så mye som 25% av omsetningen i selskapet. Hvordan kan vi beregne kostnadene og hva kan vi gjøre for å bli kvitt det?

Kvalitet i små bedrifter og startups

Alle interessenter - ansatte, partnere, kunder, brukere, leverandører, eiere og samfunnet rundt oss, forventer stadig høyere kvalitetsnivå. For å nå disse kvalitetsnivåene må produktene, tjenestene og prosessene som brukes til å oppnå dem, utformes og forbedres til det absolutt beste og høyeste kvaliteten tenkelig. I dag er det ikke lenger umulig å oppnå perfeksjon. Vi går gjennom 9 grunnleggende spørsmål rundt din virksomhet.

Selvledelse

Før du kan lede andre må du lede deg selv! Nøkkelen til et godt arbeidsliv med trivsel, handlingsrom, gjensidig tillit, gode leveranser og effektivitet ligger i selvledelse. I dette foredraget får du mange tips til selvledelse - og om du er leder av andre - hvordan du kan bli en "superleder" for et team av selv-ledende medarbeidere.

Se video

Talerlisten mener

Med Sidsel sin tydelige og kompetente stemme, vil du bli inspirert til å levere kvalitet - uten å bestandig overlevere. Sidsel er engasjert, og er utrolig god på å formidle komplisert innhold på en enkel og praktisk måte. Hun er strukturert og dedikert, og evner å engasjere deltakerne underveis. Hun er opptatt av en tydelig retning, der forventningsavklaring, relasjonsbygging og optimal oppgavestyring er avgjørende for å skape en verdifull og god prosess.

2024 © Talerlisten AS