
Om Sigurd Herrlin Sørensen
Sigurd Herrlin Sørensen holder foredrag om retail, varehandel, kundeopplevelse og butikkmarkedsføring. Han startet sin karriere i Dressmann-butikk som ung gutt og har opp gjennom årene hatt en rekke ledende jobber innen retail. Han har jobbet med klær, sko, sportsklær og sisteledds-markedsføring for Mexx, Dobber, Voice-konsernet, Harley-Davidson og Kari Traa, og har både jobbet i Norge og ute i Europa. I reklame- og retail marketing bransjen har han hatt sentrale stillinger i Leo Burnett og DDB.
Sigurd Herrlin Sørensen har mottatt prisen: Årets Markedsfører for ledelsen og byggingen av merkevaren Kari Traa. Han er i dag eier og rådgiver i konsulent, analyse- og reklameselskapene Retail Consult, SeeYou og Retail Energy som jobber med å utvikle kommunikasjon, merkevare-, butikk- og kjedekonsepter, analyse og innsikt, nasjonalt og internasjonalt.
Sigurd Herrlin Sørensen er kjent som en engasjerende og inspirerende foredragsholder innen varehandel, trender, butikk og kommunikasjon. Han går alltid grundig til verks, og stiller på scenen med ferske analyser, konkrete observasjoner fra kundens verden og ikke minst konstruktive – og gjerne utfordrende – forslag til forbedringer innen det aktuelle området.
Oslo
Norsk, Engelsk
Foredrag med Sigurd Herrlin Sørensen
Butikkmarkedsføring: Hvordan útnytte butikken som salgs- og kommunikasjonskanal
Kjøpsadferd - i og utenfor den fysiske butikken
Merkevarebygging med BUTIKKEN som utgangspunkt
Varehandels- og omnikanale butikktrender
Butikken og nettbutikken i et omnikanal landskap