Usikkerhet og endring er hverdagen for mange bedrifter nå. For å lykkes kreves nytenkning, tilpasning og innovasjon. Å vinne kundens gunst krever en helhetlig tilnærming og ofte nye strategier. Talerlistens eksperter innen salg og kundeservice står klare til å veilede dere gjennom denne utfordrende perioden. Her er ni profiler som kan bidra hos dere.
Nøkkelen til lønnsom kundebehandling
Lønnsomhet skapes gjennom å bli valgt av kundene, og Morten Brandt vet bedre enn de fleste hva som skal til for å bli valgt. En kunde vil alltid velge det de tror er det beste alternativet.
Morten lar deltakerne innse at salg og kundekommunikasjon er helt avgjørende i ivaretakelsen av lønnsomheten. På en motiverende, liketil og vennlig utfordrende måte synliggjøres salgets «hemmeligheter» for deltakerne, samtidig som det er åpenbart hvordan salg og service betinger hverandre. Etter et foredrag vil både deltakerne og kundene bli mer fornøyde.
Send en forespørsel til Morten nå
Optimalisér salgsprosessen og nå nye høyder
Med over 25 års erfaring som rådgiver og foredragsholder er Richard Jacobsen en svært erfaren foredragsholder innen B2B- og B2C-segmentene. Han er en ekspert på salg og operativ ledelse, og da spesielt på å sikre at salgsprosesser er optimalisert.
Richards budskap er både inspirerende og dønn praktisk. Med hans veiledning vil din bedrift være rustet til å ta salgsinnsatsen til nye høyder, uansett bransje.
Sjekk Richard Jacobsen sin tilgjengelighet her
Trender og forbedringspotensialer i retail
Sigurd Herrlin Sørensen er en ettertraktet foredragsholder med suksess innen varehandel, merkevarebygging og butikkmarkedsføring. Han har med sin imponerende erfaring fra inn- og utland et unikt perspektiv på mulighetene som finnes.
Sigurds foredrag er kjent for å være engasjerende og inspirerende, og han bringer alltid med seg ferske analyser og konkrete observasjoner fra kundens verden. Som regel har han besøkt forhandlerne dine på forhånd, eller testet nettbutikken deres. Med en utfordrende stil og konstruktive forslag til forbedringer, kan han være foredragsholderen som får dere til å ta nye grep.
Send en forespørsel til Sigurd nå
Hemmeligheten bak vellykkede salg
Bli inspirert av Ole-Bengt Moe, salgsguruen som brenner for å avsløre hemmeligheten bak vellykkede salg. Med sin dype innsikt og sine praktiske eksempler innen «rådgivende salg», avslører han hvordan de tradisjonelle salgsprinsippene er like relevante i dagens digitale verden som de alltid har vært.
Uansett om du selger produkter eller tjenester, eller utvikler konsepter og løsningsforslag, vil Ole-Bengts foredrag gi deg den nødvendige inspirasjonen for å lykkes. Han er spesielt god på å bevisstgjøre selgere på å bli bedre til å gjøre ulike grep, avhengig av hvor kunden er i sin kjøpsprosess.
Konkrete tips til servicefokusert arbeidsstyrke
Et foredrag om kundeservice med Cathrine Magnus gir inspirasjon og motivasjon til konkrete handlinger for en mer positiv servicekultur. Med en god kombinasjon av energi, humor og tankevekkende innsikt, engasjerer og aktiviserer hun sitt publikum.
Publikum sitter igjen med verdifull læring og konkrete tips som kan anvendes umiddelbart. Ta kontakt i dag for å ta det første steget mot en mer engasjert og servicefokusert arbeidsstyrke. Cathrine har variert erfaring, særlig fra hotell- og restaurantbransjen.
Se video mer Cathrine Magnus her
Konkret kunnskap som endrer tilnærmingen og gir resultater
Atle Øi tilbyr skreddersydde foredrag innen salg, salgsledelse og teamutvikling. Med søkelys på å levere konkret kunnskap som ikke bare huskes, men også omsettes til resultater, garanterer Atle en opplevelse som vil forandre din tilnærming til disse viktige områdene.
Grunnlaget for Atles foredrag er en kombinasjon av ekspertise, humor, gripende historiefortelling og en sunn dose motivasjon. Atle står bak boka «Jeg er en selger!» som ble utgitt på Hegnar forlag i fjor.
Send en forespørsel til Atle nå
Kunsten å navigere gjennom utfordrende endringer
Line Blomlie er mer enn en foredragsholder; hun er en legende innen salg og veiledning av salgsledere. Hun begynte sin karriere som en ung toppselger for Volvo, og innen hun var 27 år, hadde hun bygget opp en ny avdeling med en omsetning på 250 millioner kroner.
Lines mest etterspurte foredrag er «Hvordan levere kundeservice i verdensklasse?» og «Superselgerens hemmeligheter», sistnevnte basert på studiet av et utvalg på 30.000 selgere over 25 år og hva de som lykkes best faktisk gjør. Line leverer hver gang hun står på scenen.
Send en forespørsel til Line nå
Strategier og praktiske verktøy for å bygge lønnsomme kundeforhold
Steinar B. Christensen er en kraftfull ambassadør for god kundeservice og minneverdige kundeopplevelser. Med solid bakgrunn bringer Steinar en unik innsikt og erfaring til hvert foredrag.
I dag styrer han skuta som daglig leder i Customer Trends, hvor han har gjennomført flere hundre kundemålinger. Med Steinar på talerstolen får du inspirasjon, praktiske verktøy og strategier for å sette og nå mål som vil styrke dine kunderelasjoner gjennom å gjøre kundene til dine fans.
Lær mer om Steinar Christensen her
Svart belte i salgstrening, salgsledelse og motivasjon
Terje Bjørkhaug og Øystein Vangsnes i Sellit AS har vært ledende i å trene noen av Skandinavias beste salgsorganisasjoner og har løst utfordringene for et bredt spekter av bransjer som søker vekst og engasjerte medarbeidere.
De har gjennomført utallige kurs og foredrag, og har påvirket atferden til over 30 000 selgere, ledere og ansatte i hele Skandinavia. Kursene er kjent for å være både inspirerende og lærerike, med enkle metoder som sikrer raske resultater for kundene.
Trenger du flere eller andre forslag? Send en uforpliktende e-post til bestilling@talerlisten.no eller fyll ut skjemaet under så tar vi kontakt med deg.