Pål Silseth
Høyskolelektor, ekspert på kundetilfredshet og kundelojalitet
Omdømme er summen av oppfatninger ulike interessentgrupper har av en virksomhet. Hvordan bygger du et godt omdømme? Hva skjer hvis du har et dårlig omdømme? Hvordan endrer du ditt image og dermed folks oppfatning av deg eller virksomheten din? Hos Talerlisten kan du velge mellom et stort antall dyktige foredragsholdere, som snakker om omdømme og omdømmebygging, hvordan bygge og bevare et godt omdømme, samt relaterte temaer som PR, samfunnsansvar og merkevare. Se vårt utvalg og bestill.
← Tilbake til temaoversiktenHøyskolelektor, ekspert på kundetilfredshet og kundelojalitet
Kommunikasjonsrådgiver
PR-rådgiver og sportsmanager, ekspert på krisehåndtering
Ekspert på lederkommunikasjon
Partner i WergelandApenes, ekspert på krisehåndtering
Partner i Apriil PR
Kommunikasjons- og medieekspert, konferansier og møteleder
Professor, ekspert på merkevareledelse
Drivende inspirator og lidenskapelig formidler