Micke Darmell
Bra kommunikation > samverkan = effektivitet
Et foredrag som kan bidra til å skape økt arbeidsglede på jobben, vil være en god investering. Å forstå arbeidslivets kompleksitet er avgjørende, enten du er leder, ansatt, eller jobbsøker. Book et foredrag om hvordan å tilpasse seg endringer, kommunisere bedre og skape en mer inkluderende arbeidsplass. Få innspill og inspirasjon til hvordan for å forbedre arbeidsmiljøet og effektiviteten på jobben. Send en forespørsel nå!
← Tilbake til temaoversiktenBra kommunikation > samverkan = effektivitet
Humoristiske foredrag om skyggesidene ved å være leder
Resultatforbedring via endringsprosesser
Likestilling, ledelse og gjennomføringsevne
Piloten som utfordrer sine egne
Forklarer vår tids forvirrende datingmarkeder
Rådgivere innen HR og arbeidsrett
Hvorfor er næringslivet så stille om Gaza?
Prestasjonskultur: Hvordan bygge et sterkt lag?