
Micke Darmell
Bra kommunikation > samverkan = effektivitet
Et foredrag som kan bidra til å skape økt arbeidsglede på jobben, vil være en god investering. Å forstå arbeidslivets kompleksitet er avgjørende, enten du er leder, ansatt, eller jobbsøker. Book et foredrag om hvordan å tilpasse seg endringer, kommunisere bedre og skape en mer inkluderende arbeidsplass. Få innspill og inspirasjon til hvordan for å forbedre arbeidsmiljøet og effektiviteten på jobben. Send en forespørsel nå!
← Tilbake til temaoversiktenBra kommunikation > samverkan = effektivitet
Humoristiske foredrag om skyggesidene ved å være leder
Resultatforbedring via endringsprosesser
Ledelse, likestilling og work-life-balance
Piloten som utfordrer sine egne
Rådgivere innen HR og arbeidsrett
Hvorfor er næringslivet så stille om Gaza?
Ledelse og likestilling
Prestasjonskultur: Hvordan bygge et sterkt lag?